فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلبهار از اجرای ۶۴ عنوان برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و خدمتی همزمان با هفته گرامیداشت بسیج مستضعفان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۷۸
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گلبهار، سرهنگ پاسدار ابوالحسن پور رضا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویکرد اصلی بسیج خدمت به مردم در مناطق شهری و روستایی با محوریت قرارگاه های جهادی است که خدمات مختلف به مردم ارائه می شود.

وی با اشاره به برگزاری ۶۴ عنوان برنامه متنوع، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدمتی همزمان با هفته بسیج مستضعفان در این شهرستان تصریح کرد: تجدید میثاق بسیجیان با نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه گلبهار و گلمکان و عطر افشانی گلزار شهیدان ازجمله برنامه هایی است که به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود.

 پوررضا تاکید کرد: مهم ترین برنامه هفته بسیج شهرستان گلبهار، دیدار تعدادی از بسیجیان شهرستان با مقام معظم رهبری در پنجم آذرماه است.

وی در ادامه افزود: برگزاری یادواره شهدای گمنام گلبهار و یادبود شهدای غزه با سخنرانی حجت الاسلام طباطبایی، نماینده مقام معظم رهبری در کشور سوریه از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج در گلبهار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  گلبهار، بیان کرد: باید برای گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه تلاش کنیم و هفته بسیج بهترین فرصت بر تبیین این فرهنگ در سطح کشور است.

وی به جهاد تبیین و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه اشاره و خاطر نشان کرد: همه ما وظیفه داریم در این حوزه فعالیت های تاثیرگذار داشته باشیم و در این جهاد، منویات مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار