مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز:

طرح ملی عمران روستا در روستا‌های استان البرز اجرایی شد

فیروز زارع گفت: این طرح با هدف خدمات عمران روستایی در روستا‌های استان البرز در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۶۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

علی فیروز زارع مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: طرح ملی «عمران روستا» به مناسبت هفته بسیج به صورت نمادین در هفت روستا اجرا می‌شود، اما روستا‌هایی بسیار بیشتری را در سطح استان شامل می‌شود.
طرح ملی عمران روستا در روستا‌های استان البرز اجرایی شد
وی با بیان اینکه در این طرح یک میز خدمت میدانی جهت رفع بسیاری از مسائل و مطالباتی که روستاییان با بسیاری از ادارات مواجه هستند برگزار می‌شود، افزود: در این طرح با حذف بروکراسی پیچیده اداری راه توسعه عمرانی و زیرساختی روستا‌ها و مشکلات شهروندان همواره می‌شود و ضمن خدمات رسانی به اهالی روستا‌ها مشکلات زیر ساختی روستا‌ها نیز مرتفع می‌شود.

فیروز زارع همچنین تصریح کرد: یکی از آثار خیر اجرای این طرح در روستا‌های استان البرز بررسی راهکار‌های احیاء قنات‌ها، چشمه‌ها و آبرسانی به روستا‌ها و یا رفع مشکلات آب روستا‌ها خواهد بود.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز با تشریح تلاش مهندسین بسیجی در خدمات رسانی به روستا‌ها تصریح کرد: اهتمام امروز مهندسان بسیجی یادآور تلاش مهندسان در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مردم کمتر از نقش سازنده و بسیار پر اهمیت مهندسان در دوران جنگ تحمیلی که به سنگر سازان بی سنگر معروف بودند، آگاه هستند، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان بسیج مهندسین عمران سپاه استان البرز تولید محتوا در زمینه فعالیت‌های ارزشمند مهندسان دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار