خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج و در آستانه پنجم آذر ماه، سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با مادر شهید عباسعلی صفی در سرخه دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۲۵۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ پاسدار محمدمهدی ادهم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه با خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان شهرستان، در این هفته همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس افتخارآفرین بسیج به دستور خمینی کبیر (ره) با شعار «بسیج امید ملت است»، با مادر شهید عباسعلی صفی در سرخه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی انجام شد.

در این دیدار ضمن خاطره گویی مادر شهید از فرزند شهیدش، بر این مهم که ایثارگری‌ها و دلاورمردی شهدا موجب پیروزی شد و همه وظیفه داریم که خانواده شهدا را تکریم کنیم و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم، تاکید شد.

همچنین تجلیل از این مادر شهید به پاس حماسه‌آفرینی‌های این شهید والامقام و قدردانی از ایثارگری‌ها و صبر و استقامت او از دیگر محورهای این دیدار بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها