خبرهای داغ:
کیانی:

حضور شهدا تلنگری برای بیداری ما از روزمرگی‌ها و خواب غفلت است

همدان-معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: حضور شهدا تلنگری است برای ما که از روزمرگی‌ها و خواب غفلت و مسائل دنیوی و مادی که گریبانگیر ما شده است بیدار شویم .
کد خبر: ۹۵۵۶۵۳۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شهروز کیانی در جلسه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان نهاوند که با دستور کار برنامه‌ریزی میزبانی و مراسم استقبال از شهید گمنام در شهر برزول، در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، این زنده نگه داشتن امروز وظیفه همه همرزمان و عاشقان شهداست که این شهدا را به عنوان اسوه‌های ایثار و شهامت و شهادت به مردم به خصوص نسل جوان معرفی کنیم .

وی گفت: حضور شهدا تلنگری است برای ما که از روزمرگی‌ها و خواب غفلت و مسائل دنیوی و مادی که گریبانگیر ما شده است بیدار شویم .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند افزود: هر چند وقت یکبار شهدا به داد ما می‌رسند و به ما تلنگری می‌زنند و با پیدا شدن پیکر مطهر یک شهید ما را از خواب غفلت بیدار می‌کنند، اگر همین شهدا نبودند، اگر راهبری‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نبود، امروز ما در این امنیت به سر نمی‌بردیم و اگر امروز عزت و افتخاری داریم همه را مدیون شهدا هستیم.

وی با اشاره به شرایط سخت دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس از کمترین امکانات برخوردار بودیم اما امروز به برکت خون شهدا قدرت اول منطقه و جهان هستیم .

کیانی با اشاره به اینکه هرچه برای شهدا کار انجام شود کم است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن اقدامات و توطئه‌های بسیاری علیه جهان اسلام و به خصوص ایران اسلامی و نسل نوجوان و جوان در دستور کاردارد و رسالت امروز ما مقابله با ابر قدرت‌های جهان است و با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان مبنی بر جهاد تبیین و آگاه کردن نسل جوان، هرچه در حوزه شهدا کار کنیم کم است.

وی بیان کرد: شهرداری و بخشداری برزول به فوریت کاریادمان و جانمایی قبر شهید گمنام را در این شهر برزول انجام دهند وبرابر دستورالعمل کارها را پیگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در خصوص حوادث اخیر غزه اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین  غزه را اشغال کرده و قصد دارد مردم مظلوم غزه را از سرزمینشان بیرون کند، منافع غزه باید حفظ شود و اسرائیل جایی در این سرزمین ندارد و ایران و همه ی کشورهای دنیا حامی غزه و مردم مظلوم آن هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات