در سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج آیین افتتاح سالن پرورش اندام حوزه چهارده معصوم (ع) در شهر جزینک انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۴۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان زهک، در سومین روز از گرامیداشت هفته بسیج آیین افتتاح سالن پرورش اندام حوزه چهارده معصوم (ع) با حضور سرادر حسن عبدلله زاده مسیول بازرسی کل کشور و هئت همراه، فرماندار، فرمانده سپاه ، امام جمعه موقت شهرستان، مدیران ادارات و بسیجیان در شهر جزینک انجام شد.

 سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده سپاه زهک در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح سالن بدنسازی حوزه چهارده معصوم (ع) بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج مجموعه ورزشی حوزه چهارده معصوم(ع) باشگاه بدنسازی و آمادگی جسمانی با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد تومان افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: افتتاح این فضای ورزشی نقش مهمی در افزایش سرانه ورزشی شهرستان دارد و استفاده از این باشگاه ورزشی بسیجیان و عموم مردم آزاد است.

محبی تصریح کرد: سپاه شهرستان ورزش را با هدف تربیت فرهنگی اسلامی پیگیری کرده تا در راستای هم افزایی و سالم سازی جامعه نقش موثری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: نشاط جسم و روح در بالا بردن امنیت و آرامش جامعه بسیار مهم است که ورزش با ساختارهای ایرانی و اسلامی این قابلیت را دارد و از همه اقشار جامعه برای ورزش کردن دعوت می کنیم که در ارتقای سلامت جسمی و روحی خویش گرایش به ورزش را در همه اوقات داشته باشند.

ارسال نظرات