خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: توصیه من به بسیجیان این است که همواره در مسیر ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم باشند.
کد خبر: ۹۵۵۶۶۷۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

بسیج باید در رویکرد جهاد تبیین پیشتاز باشد/بسیج همواره در حال حرکت و تحول است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: رویکرد جهاد تبیین یک رویکرد ضروری و اجتناب ناپذیر در شرایط کنونی است. بسیج با استفاده از ظرفیت های مختلف خود، باید در این رویکرد پیشتاز باشد.

وی افزود: بسیج یک نهاد پویا و فعال است. بسیج همواره در حال حرکت و تحول است و با نیازهای روز جامعه همگام می‌شود.

بیات کوهسار در ادامه به ویژگی های بسیجیان پرداخت و اظهار داشت: یک بسیجی موفق باید دارای ویژگی‌هایی از جمله روحیه جهادی، ایثار و از خودگذشتگی، ولایت‌مداری، و بصیرت سیاسی باشد. بسیجیان باید همواره آماده باشند تا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود بگذرند.

فرمانده سپاه گالیکش در ادامه افزود : رویکرد جهاد تبیین یک رویکرد ضروری و اجتناب ناپذیر در شرایط کنونی است. بسیج با استفاده از ظرفیت های مختلف خود، باید در این رویکرد پیشتاز باشد. بسیج می تواند با تولید و انتشار محتوای فاخر و جذاب، در حوزه های مختلف دینی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، به مقابله با جریانات انحرافی و تهاجمات فرهنگی دشمن بپردازد.

 بیات کوهسار اذعان داشت: برای هفته بسیج در گالیکش برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، برگزاری مراسم‌های مذهبی و فرهنگی، برگزاری اردوهای جهادی و همچنین دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: توصیه من به بسیجیان این است که همواره در مسیر ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم باشند و با تلاش و مجاهدت خود، نقش‌آفرینی موثری در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها