خبرهای داغ:

از حضور پرشور نوجوانان در مسجد تا اقدامات جهادی بسیجیان در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد از حضور نونهالان و نوجوانان بسیجی در برنامه های اجرایی مسجد و پایگاه و فعالیت جهادگران بسیجی در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۱۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج و در جهت بزرگداشت یاد و خاطره دلاورمردان عرصه جهاد و شهادت، محفل خاطره گویی دفاع مقدس و بصیرت افزایی به همت پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حلقه صالحین رده نونهالان و نوجوانان شهید نعمت الله شهادت در ان هفته نیز با محوریت آشنایی با بسیج و اقدامات بسیجیان تشکیل و در ادامه بازی گل کوچیک در حیاط پایگاه برگزار شد.

او با اشاره به حضور پرشور نوجوانان بسیجی در برنامه های ملی و مذهبی و شرکت در نماز جماعت بیان داشت: گشت محله محور بسیج به صورت منظم در روستا با حضور تیم های گشتی پیاده و سواره با هدف برقراری امنیت در روستا برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستای لاسجرد ادامه داد: در راستای اقدامات جهادگران بسیجی روستا، خرید ۳۰ متر لوله و اتصالات توسط آماد و پشتیبانی پایگاه به ارزش 20 میلیون ریال انجام و لوله کشی آب پایگاه جهت برپایی مراسم ایام فاطمیه توسط گروه جهادی انجام شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار