یادواره شهدای مسجد چهارده معصوم (ع) شهرستان ابهر برگزار شد/ایران اسلامی در اوج اقتدار است

زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: جمهوری ایران اسلامی در جهان در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۲۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در یادواره شهدای مسجد چهارده معصوم (ع) ابهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: وقتی در گذشته ناو‌های آمریکایی قصد حرکت از سرزمین خود را داشتند مطمنا در گوشه‌ای از جهان دولتی تغییر پیدا می‌کرد.

وی با بیان اینکه مستشاران آمریکایی وقتی برای دولتی سفارش می‌برند هر آنچه میخواستند انجام می‌دادند گفت: اعلم در خاطرات خود می‌نویسد، روزی فردی از سفارت انگلیس برای دیدن شاه آمد و من گفتم که ایشان حضور ندارند آن شخص گفت به شاه بگو دولت ایران معامله‌ای با کشوری انجام داده که به نفع ما نیست و باید لغو شود، اعلم گفت من پیام را به شاه رساندم و شاه گفت باشد به آن‌ها بگو خواسته آن‌ها تامین می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس برای از بین بردن استقلال و آزادی به راه افتاد و دشمن تصور می‌کرد با توجه به شرایط ایران اسلامی می‌تواند خود را مالک و صاحب ایران کند، اما با شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آرزوی آن‌ها محقق نشد.

وی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان به ایران التماس می‌کند تا جلو حماس، حزب الله، یمن سوریه عراق و... را بگیرد و امروز وقتی ناو‌های جمهوری اسلامی ایران از جایی حرکت می‌کنند لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار