فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ساخت حدود 500 بیمارستان و درمانگاه تا چند سال آینده در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۲۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار سلامی در حاشیه مراسم افتتاحیه بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد با اشاره به اینکه بخش مهمی از تهدیدات و مخاطراتی که علیه ملت و به صورت خاص جوانان از سوی کشور‌های غربی و آمریکا به کشور ایران تحمیل می‌شود در زمینه جنگ نرم و دین گریز کردن جوانان از پاکیزگی‌ها است اظهار داشت: کشور‌های غربی سعی دارند فرهنگ مبتذل خود را همانگونه که جوانان خود را درگیرکرده است با ترویج آن در جامعه پاک ما، ارزش‌های اسلامی جوانان را کمرنگ کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: وظیفه ما در شرایط فعلی استفاده از هنر و رسانه برای مقابله عملیاتی باسیاست دشمن است که طبیعتاً ابزار‌های این جنگ با جنگ سخت متفاوت است.

وی ایمان و اراده انسان‌ها و سخت‌افزار‌های متکی به نرم‌افزار را ابزار‌های مقابله با جنگ نرم دشمن ذکر و تصریح کرد: این ابزار‌ها می‌تواند جاذبه‌های هنری جدید تولید کند و با استفاده از جذابیت‌های هنر در فضای مجازی و حقیقی، سد مستحکمی در برابر نفوذ و هجمه شیطانی وسیع غرب ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه سپاه سعی کرده است این ابزار‌ها و زیرساخت‌های لازم برای آن را در کشور فراهم و در اختیار استعداد‌های بی‌شمار موجود در کشور قرار دهد خاطرنشان کرد: باید با استفاده از این ابزار‌ها برای حفظ و گسترش فرهنگ‌ها و آیین‌ها، ارزش‌ها و نماد‌های بومی خود تلاش کنیم؛ زیرا به هر میزان که این فرهنگ‌ها قوی‌تر باشد اسیر تهاجم فرهنگی دشمن نخواهیم شد.

سلامی همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌واسطه وجود نیرو‌های مخلص بسیج یک نقطه امید برای مردم در عرصه‌های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: یکی از کارکرد‌هایی که مقام معظم رهبری همواره سپاه پاسداران را به سمت آن هدایت می‌کنند ارائه خدمات اجتماعی در شرایط تحریم اقتصادی است که سپاه نیز به این بخش توجه خاص دارد و در برخی از استان‌ها سعی کرده است بیمارستان‌های متعددی را ساخته و در اختیار مردم قرار دهد که در این زمینه ساخت حدود ۵۰۰ بیمارستان و درمانگاه را در برنامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد و در این زمینه به مردم بتواند خدماتی ارائه دهد.

ارسال نظرات