جانشین فرمانده سپاه ناحیه عسلویه خبر داد:

اهدای ۳۱ جهیزیه به نوعروسان شهرستان عسلویه

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: ۳۱ سری جهیزیه متشکل از ۵ کالای اساسی به همت بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه و پتروشیمی خلیج فارس به زوج های جوان نیازمند این شهرستان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۸۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

اهدای ۳۱ جهیزیه به  نوعروسان شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، سروان پاسدار محمود موذن جانشین فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه گفت:با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک به زوج‌های جوان، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سپاه ناحیه عسلویه طی هفته بسیج یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و افراد کم برخوردار انجام می‌شود.

موذن افزود: به مناسبت هفته بسیج ۳۱ جهیزیه متشکل از ۵ کالای اساسی توسط بسیج سازندگی سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه و پتروشیمی خلیج فارس اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: این امر سبب رونق تولیدات داخلی و اشتغال بیشتر در کشور می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکل جوانان برنامه ریزی کنند، گفت: جوانان‌های امروز ستون‌های این نظام به شمار می‌روند و ما هرچه توانمندی داریم باید در راستای رفع مشکلات جوانان بگذاریم.

پایان/

ارسال نظرات
آخرین اخبار