فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی رفاهی طلاییه در اختیار مردم شهرستان میبد قرار می‌گیرد و امیدوارم همیشه محیطی برای شادی و فرح مؤمنان باشد.
کد خبر: ۹۵۵۷۰۷۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی رفاهی طلاییه میبد گفت: این مجموعه در اختیار مردم شهرستان میبد قرار می‌گیرد و امیدوارم جشن ازدواج جوانان در این مجتمع برگزار شود و همیشه با شادی و فرح مؤمنان این محیط فعال شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های شهرستان میبد گفت: هر سرزمینی به واسطه گوهر و یا شاخصه‌ای ممکن است مقدس شود و نقش برجسته‌ای را در تاریخ و سرنوشت جوامع ایفا کند و این موضوع به وسعت و بزرگی جغرافیای شهر‌ها هم وابستگی ندارد که شهر میبد از جمله این سرزمین‌هاست.

وی با بیان اینکه میبد با سه عنصر فقاهت، جهاد و شهادت شناخته می‌شود، افزود: میبد بر سپهر اجتهاد و فقاهت و پیشگامی، برجستگی و درخشندگی در این حوزه ممتاز است و با عالمان فقیه، بنیانگذاران علم و احیاکنندگان فضیلت در جامعه که به رحمت الهی پیوستند شناخته می‌شوند و عالمان فقیه و بزرگواری، چون آیت‌الله اعرافی نیز دارد که امروز در مرکزیت نشر معارف در بحث مدیرت حوزه‌های عملیه حضور موثر و تعیین کننده دارد.

سردار سلامی افزود: شهرستان میبد همچنین مجاهدان بزرگی دارد که یا به شهادت رسیدند و بر عهد خود با خداوند پایدار بودند و یا آن‌هایی که منتظرند و در مسیر جهاد گام برمی‌دارند و ۵۰۰ شهید که در کهکشان این امت، چون ستاره می‌درخشند و همچنین آزادگان و جانبازان و رزمندگان این مرز و بوم که عزیز این امت هستند.

ارسال نظرات