استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی در استان بیش از پیش بکار گرفته شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۲۴۶
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج،سید علی احمدزاده روز پنجشنبه با حضور در مقر تیپ ۴۸ فتح به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد و در دیدار با فرمانده و پرسنل تیپ ۴۸ فتح ضمن تبریک هفته بسیج، بسیج را پرچمدار حفظ ارزش ها دانست و گفت: تیپ ۴۸ فتح در دفاع از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی ایفا می کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حضور تیپ ۴۸ فتح در تمام بحران ها گفت با وجود اینکه طی سال ها اقدامات اساسی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان انجام شده و تیپ ۴۸ فتح نقش داشته است اما هنوز آمار آسیب های اجتماعی در استان بالا است.
وی تصریح کرد: رزمندگان تیپ 48 فتح در زمانی که در ماموریت مرزهای کشور حضور ندارند می توانند در برون رفت استان از مشکلات و به حداقل رسیدن آسیب های اجتماعی با ایجاد زیرساخت‌ها و تحول در زندگی مردم کمک کار استان باشد.
احمدزاده بیان کرد: علاوه بر این می توان از ظرفیت تیپ در زمینه مسائل فرهنگی و سازندگی در استان بهره برد که در این زمینه برنامه ریزی شود.
استاندار گفت: دولت در سفر اول برای عمران و آبادانی و توسعه زیرساخت ها هفت هزار میلیارد تومان اختصاص داد که سه هزار میلیارد تومان به زودی تخصیص داده می شود، در سفر دوم هم بالغ بر ۱۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد تا سرجمع در دو سال دولت سیزدهم افزون بر ۱۷ هزار میلیارد تومان در حوزه زیرساخت های این استان هزینه شود.
وی بیان کرد: امکانات و اعتبارات مورد نیاز برای تحول در استان وجود دارد که از توان و ظرفیت تیپ ۴۸ فتح که در همه زمینه‌ها یار و مددکار استان است برای این تحول در استان استفاده شود.
احمدزاده بیان کرد به دلیل کارنامه خوب سپاه در امر سازندگی، عمرانی و آبادانی هرگاه پیمانکار پروژه ای سپاه بود موافقت کردم تا در راستای برون رفت از کمبودها و محرومیت ها گام های اساسی برداشته شود.
استاندار در ادامه این برنامه که سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان حضور داشت با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با درایت و بینش حضرت امام(ره) پایه های اساسی برای حفظ نظام گذاشته شد که مهترین آن تشکیل سپاه بود، گفت: بسیج و سپاه الگوهای تاریخ هستند و گواه آن هم شهدای زیادی است که تقدیم کردند و گلزار آنها زیارتگاه مردم شده است.
وی با اشاره به اینکه تلاش کردیم سپاه فتح را هر اندازه که امکان دارد تقویت کنیم، گفت در این دولت در کمک از سپاه غافل نشدیم.
احمدزاده با اشاره به اینکه در مرز شلمچه سایت شهدای استان برای ارائه خدمات به زوار امام حسین (ع) احداث شد، گفت: بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای احداث مقر راهیان نور این استان در اختیار سپاه قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه از مشکلات تیپ ۴۸ فتح آگاه هستیم خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات تیپ ۴۸ و پنج میلیارد تومان برای برگزاری اردوی راهیان نور در اختیار سپاه قرار داده می شود.

ظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شودظرفیت تیپ ۴۸ فتح در سازندگی، بحران ها و معضلات اجتماعی بکار گرفته شود

 

ارسال نظرات