خبرهای داغ:

شهدای محیط بان شهدای حریم نفس هستند

فرمانده کل انتظامی کشور شهدای محیط زیست را شهدای حریم نفس لقب داد و گفت: این افراد جزو شهدای گمنام هستند که از عرصه‌های زیست محیطی محافظت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۴۷
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

شهدای حریم نفس، حافظان محیط زیست در گمنامی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما سردار احمدرضا رادان در حاشیه نخستین کنگره شهدا و ایثارگران محیط زیست کشور که به میزبانی استان خوزستان در تالار امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: حقیقت امر این است که بعد از دفاع مقدس، دفاع از حریم، حرم، سلامت و وطن مطرح شده است.

وی افزود: در این میان افرادی که از جان و مال خود گذشتند و با فداکاری خود برای دفاع از محیط زیست به شهادت رسیدند و جزو شهدای گمنام به شمار می‌روند، شهدای محیط زیست هستند.


سردار رادان ادامه داد: محیط بانان در عرصه‌های زیست محیطی مختلف، بدون منت خدمت می‌کنند و توجه خاصی به حفظ محیط زیست و حیات وحش دارند و شهدای حریم نفس به آن‌ها لقب می‌دهم.


فرمانده کل انتظامی کشور اضافه کرد: حفظ محیط زیست و زیستگاه‌های کشور نه تنها ارزش ملی یک کشور است، بلکه یکی از عوامل امید به آینده برای مردم یک کشور محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: باتوجه به اینکه محیط بانان نقش اساسی در امنیت و محافظت اراضی و منابع ملی دارند و باید نقش این افراد گمنام، تلاشگر و کم بهره در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار