خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج):

بسیج سرلوحه کشورها و گروه‌های مختلف قرار گرفته است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: عملکرد و کارنامه بسیج سرلوحه کشورها، گروه‌های مختلف و به‌ویژه محور مقاومت قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۷۲
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سردار مجتبی فدا عصر امروز در اجتماع بزرگ جهادگران فاطمی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۵ سال است که مردم در صحنه انقلاب حضور دارند، اظهار کرد: امام خمینی(ره) برای تکمیل حضور مردم در جامعه بسیج را پایه‌گذاری کرد؛ بسیجی چابک است و درگیر امور اداری نیست و این ویژگی سبب شده مأموریت‌های مختلف را به کمک مردم به انجام برساند و هر کجا اتصال و همدلی بسیج با مردم شکل گرفته، کارنامه و عملکرد کشور در آن نقطه قابل‌قبول بوده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به اداره جنگ و حضور در جنگ به همت بسیج و قبول نقش‌آفرینی در یگان‌های مختلف، عنوان کرد: بخش اعظمی از شهدای استان اصفهان بسیجی هستند.

وی با بیان این که بسیجیان در مقابله با فتنه‌ها و اتفاقاتی که به دنبال ضربه‌زدن به کشور بودند ایستادند، گفت: عملکرد و کارنامه بسیج سرلوحه کشورها، گروه‌های مختلف و به ویژه محور مقاومت قرار گرفته است.

سردار فدا ارتباط با انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین دانست و عنوان کرد: دو سال پس از انقلاب، کسانی که داعیه‌دار مبارزه با اسرائیل بودند با قرارداد کمپ دیوید آن را به باد دادند، اما ایستادگی زنان و مردان کشور ما الگوی مردم فلسطین قرار می‌گیرد و پیروزی‌های امروز رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این که مسئله فلسطین، غزه و نابودی رژیم صهیونیستی را امام خمینی(ره) زنده کردند، عنوان کرد: سال‌های اول روز قدس تنها در کشور ما برگزار می‌شد؛ اما امروز ما تجمعات بسیار زیادی از مردان و زنان آزاده در اقصی نقاط جهان را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: حوادث غزه به ما نشان داد که اسرائیل همان آمریکا و آمریکا همان اسرائیل است و ایمان مردم اتفاقاتی را رقم می‌زند که دنیا را تکان می‌دهد؛ رزمندگان جبهه مقاومت با سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی و کار سازمان‌دهی‌شده هیمنه رژیم صهیونیستی را شکستند.

سردار فدا با بیان اینکه اعتبار رژیم صهیونیستی به حمایت و پشتیبانی رژیم آمریکا بود، گفت: در چهل و چند روز گذشته دیدیم که پشتیبانی آمریکا از این رژیم کودک‌کش هیچ خللی در اراده مبارزان فلسطینی ایجاد نکرد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی در عین رعایت اصل غافلگیری، اقدامی بود که رژیم صهیونیستی را در بهت فرو برد، خاطرنشان کرد: در این عملیات، ارتش صهیونیستی از کار افتاد و برای اولین‌بار در یک جنگ رژیم صهیونیستی آواره داشت.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی در شرایط و ساعتی ایجاد شد که ۲۳۰ اسیر و یک هزار کشته در ساعات اولیه به دست آمد؛ برخی از این اسرا و کشته‌ها از فرماندهان رژیم صهیونیستی هستند.

سردار فدا این عملیات را دارای دستاوردهای زیادی دانست و گفت: روزانه ۵۰۰ میلیون دلار خسارت جنگ به اسرائیل است؛ مهاجرت معکوس شکل‌گرفته و تمام پروازها به این رژیم متوقف شده است. امروز که رژیم صهیونیستی با حمله زمینی از موانع بیرون‌آمده، خودش را در معرض تیررس قرار داده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: مردم غزه ایستادگی را از مردم دزفول یاد گرفتند و از مردم اصفهان یاد گرفتند که ۳۷۰ شهید در یک روز تشییع کردند و بار دیگر به جبهه‌ها اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که عملیات طوفان الاقصی قابل‌جبران نیست و به همین دلیل آمریکا اتاق عملیات رژیم صهیونیستی را در دست گرفته است.

سردار فدا با اشاره به اینکه باید تا فتح قله که اخراج آمریکایی‌ها از منطقه و اتصال انقلاب اسلامی ایران به انقلاب حضرت مهدی است پیش برویم، عنوان کرد: پایان امسال با حضور و مشارکت همگانی در انتخابات شرکت کنیم و ظرفیت مشارکت مردم را افزایش دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار