خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج):

بسیج پرچم‌دار حرکت انقلابی و جهادی است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: بسیج به دلیل چابک بودن و وجود اقشار و آحاد مختلف مردم این توانمندی و ظرفیت را دارد که هم در مقابل تهدیدات و هم حوادث غیرمترقبه و هم در فعالیت‌های علمی و پژوهشی در کنار سایر ارکان نام نقش‌آفرینی کند.
کد خبر: ۹۵۵۷۵۷۴
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ سردار مجتبی فدا پی از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه اصفهان با بیان اینکه بسیج نهادی است که بنیاد آن را امام راحل (ره) در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ بنیان نهادند، اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) بعد از انقلاب مهم‌ترین کاری که انجام دادند حفاظت و نگهبانی و حراست از انقلاب را به مردم واگذار کردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته مردم این مأموریت را به‌خوبی انجام دادند، گفت: حضرت امام نهاد بسیج را برای اینکه توانمندی‌های مختلف به‌خوبی استفاده شود، فرمان تشکیل نهاد بسیج را دادند.

وی ادامه داد: مقابله با چالش‌ها و برداشتن موانع کشور به‌خوبی با بسیج انجام شد و عملکرد بسیج از نظر امام خمینی و مقام معظم رهبری کارنامه قابل‌قبولی است.

فدا تصریح کرد: در تثبیت نظام اسلامی، مقابله با گروهک‌ها و منافقین، نقش نیروهای مردمی و عمل و کارکرد آن‌ها بی‌نظیر است؛ در اداره جنگ و فرمانده یگان‌های سپاه مختلف سپاه شاهد جان‌فشانی و تلاش جوانان بسیجی بوده‌ایم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه پس از جنگ در عرصه سازندگی و خدمت‌رسانی و مقابله با جنگ نرم دشمن و در مقابل با فتنه‌های سالیان مختلف این نیروی مقاومت بسیج بود که در کنار سایر نهادهای کشور عوامل و مزدوران را در رسیدن به نقشه‌هایشان ناکام گذاشت.

 

بسیج پرچم‌دار حرکت انقلابی و جهادی است

وی تأکید کرد: بسیج در شرایط مختلف سیل، زلزله حوادث غیرمترقبه و حی کرونا پرچم‌دار و اولین نیرویی بود که در صحنه حاضر بود و امروز هم در عرصه خدم رسانی، فعالیت‌های عمرانی و عام‌المنفعه پرچم‌دار حرکت انقلابی و جهادی است.

فدا با بیان اینکه بسیج به دلیل چابک بودن و وجود اقشار و آحاد مختلف مردم این توانمندی و ظرفیت را دارد که هم در مقابل تهدیدات و هم حوادث غیرمترقبه و هم در فعالیت‌های علمی و پژوهشی در کنار سایر ارکان نام نقش‌آفرینی کند، گفت: بسیج در کمک به دستگاه‌های مختلف همه امکانات خود را بی‌مزد و منت به صحنه و میدان آورده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در حوادث سال گذشته نقش‌آفرینی، حضور، آمادگی، ایثارگری و جانبازی نیروهای بسیج نشانگر آمدگی برای حضور در صحنه بود.

 

بسیج در مقابل با جنگ ترکیبی دشمن ۱۰ قرارگاه به میدان آورده است

وی با بیان اینکه امروز بسیج در مقابل با جنگ ترکیبی دشمن ۱۰ قرارگاه به میدان آورده است، خاطرنشان کرد: بسیج امروز فرهنگی ایجاد کرده است که مبارزان و رزمندگان فلسطینی در منطقه غزه و نیروهای مقاومت در سراسر جهان با الگوگیری از منش رفتار و شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

سردار فدا ادامه داد: رزمندگان فلسطینی به‌واسطه برگشت به اسلام ناب و الگوگیری از انقلاب اسلامی که در مقابل تهاجمات رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

 

توقف یکه‌تازی رژیم صهیونیستی در منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان این از سال ۱۹۴۸ شاهد یکه‌تازی رژیم صهیونیستی هستیم و افرادی که داعیه مبارزه برای فلسطین بودند تمام حیثیت و ابروی مبارزان فلسطینی را فدای مذاکره کردند، گفت: امام راحل و انقلاب اسلامی مسئله فلسطین را در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد و ظرفیتی را فراهم کردند که با نام‌گذاری روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان انسجام جهان اسلام را حول محور فلسطین شکل دادند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته رژیم صهیونیستی تجاوزات بی‌شماری را علیه مردم غزه انجام داد و ۷۰ سال است که مردم این منطقه را در فشار و ترور و ظلم قرار داده است و به‌واسطه آمریکا و سازمان‌های بین‌المللی، ارتش منظم، سیستم جاسوسی و قدرت بازدارندگی یکه‌تاز میدان تا قبل از انقلاب اسلامی بود؛ اما انقلاب اسلامی و رزمندگان با حمایت‌های مادی و معنوی خود ظرفیتی را فراهم کردند که گروه‌های فلسطینی حول محور نابودی رژیم صهیونیستی متحد شدند و در مقابل تجاوزگری رژیم صهیونیستی بایستند و مقابله کنند.

فدا با بیان اینکه از ماه رمضان تا شهریورماه امسال رژیم صهیونیستی ۲۷ عملیات علیه مردم فلسطین انجام داد، گفت: از پنجم مرداد تا پنجم شهریورماه ۱۱۷ نفر از مردم غزه را به شهادت رساند؛ ایجاد محدودیت، فشار مالیاتی و مذاکرات با کشورهای منطقه به‌منظور کوچ‌دادن مردم فلسطین به صحرای سینا و اردن قبل از عملیات طوفان الاقصی در دستور کار این رژیم بود.

 

عملیات طوفان الاقصی یک عملیات پیش‌دستانه بود

این فرمانده ارشد نظامی عملیات طوفان الاقصی را یک عملیات پیش‌دستانه دانست و گفت: این عملیات علی‌رغم همه ویژگی‌های رژیم صهیونیستی به نحوی اجرا شد که تمام سرزمین اشغالی را در بهت و حیرت فروبرد و شرایط را فراهم کرد دنیا را به حمایت از مردم فلسطین به میدان آورد و جهان اسلام حول فلسطین و جمع شدند و هیمنه رژیم صهیونیستی را در منطقه شکستند.

وی با بیان اینکه آتش‌بس آغاز شکست رژیم صهیونیستی است و مقاومت در منطقه قوی‌تر خواهد شد، گفت: ما بسیجیان به‌صورت واحد و یکدست در راستای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و شهیدان اعلام می‌کنیم که از محور مقاومت دفاع کرده و شرایطی را فراهم خواهیم کرد که اسلام قلل جهان را فتح خواهد کرده و پرچم لااله‌الاالله را سراسر جهان به اهتزاز دربیاوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار