خبرهای داغ:

یادواره شهدای منطقه شمالی شهر زیدون برگزار شد

همزمان با هفته بسیج یادواره بزرگ شهدای منطقه شمالی شهر زیدون بهبهان با حضور مردم ، مسئولین و خانواده های معظم شهدا برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۷۹۳۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: یادواره شهدای منطقه شمالی زیدون و رونمایی از کتاب پرواز سرخ (زندگینامه و خاطرات شهدای شمالی بخش زیدون با حضور نماینده مردم شریف شهرستان بهبهان و آغاجاری ، فرماندار شهرستان، فرماندهی تیپ نیرو مخصوص امام حسن مجتبی (ع) فرماندهی سپاه ناحیه بهبهان امام جمعه و بخشدار زیدون و شهردار و شورای اسلامی شهر و بخش زیدون و دیگر مسئولین خانواده های معظم شهدا ، آزادگان، جانبازان ، رزمندگان و بسیجیان و مردم شهیدپرور زیدون در حرم مطهر امامزاده سیدنصرالدین محمد (ع) زیدون برگزار گردید.

 

 

سردار آبداری فرمانده تیپ مخصوص امام حسن مجتبی (ع) بهبهان در این یادواره شهدا با بیان اینکه شهدا مسیر موفقیت را به جامعه نشان می‌دهند اظهار داشت: رزمندگان و شهدای شجاع ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با تفکر معنوی و روحیه انقلابی و ایثارگری و عشق به ولایت مقابل دشمنان این کشور ایستادگی کرده و حتی یک وجب از خاک کشور عزیزمان را به دشمنان نداده اند و ما باید امروز این تفکر ولایت پذیری و بسیجی گونه را بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم.

 

در ادامه مراسم همراه با خاطره گویی رزمنده دوران دفاع مقدس عباس شیرستانی، و " رونمائی از کتاب پروازسرخ رونمایی نوشته مریم رمضانی همراه بوده است.

 

 و در پایان این یادواره از خانواده های معظم شهدای منطقه شمالی زیدون تجلیل بعمل آمده است .

 

این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و با همکاری ادارات و نهاد های دولتی شهر زیدون برگزار گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار