خبرهای داغ:

آیین رونمایی از کتاب «ناگفته های آعشته به عشق» با قلم دخترخانم ۱۸ ساله رامهرمزی

در نشست انجمن ادبی شاهنامه رامهرمز در اداره فرهنگ‌ و ارشاداسلامی از کتاب ناگفته های اغشته به عشق دست نوشته نویسنده جوان سیده یاسمن موسوی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۶۱۴۱۴
|
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، به مناسبت هفته بسیج، در نشست انجمن ادبی شاهنامه رامهرمز در اداره فرهنگ‌ و ارشاداسلامی از کتاب ناگفته های اغشته به عشق دست نوشته نویسنده جوان سیده یاسمن موسوی رونمایی شد

این کتاب شامل مجموعه‌ دلنوشته های خانم موسوی است، که در اولین تجربه نویسندگی خود دست به قلم شد و آنچه که در ذهن خود جاری ساخت را بر روی کاغذ ریخت تا مجموعه کتاب ۹۲ صفحه ای را با این عنوان بنام خود قلم بزند.

خانم موسوی نویسنده کتاب در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: با حضور در کلاس های آموزش نویسندگی و کتاب نویسی و با حمایت ویژه مربیان توانستم با تمرکز بر ذهن خود و بصورت مقطعی در مدت دوسال مجموعه ی دلنوشته های خود را بصورت کتاب کوچکی نوشته و تدوین نمایم و امروز مفتخر هستم که در مسیر هنر و فرهنگ شهرم قدم موفقی برداشته ام.

وی افزود: شخصا علاقمند بودم که دلنوشته هایم را با این عنوان قلم بزنم که به لطف خدا و حمایت خانواده موفق به چاپ مرحله اول از این کتاب شدم.

سرکار خانم لیلا مرادیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ضمن تبریک به یاسمن موسوی نویسنده جوان از ایشان و وجوانان علاقمند خواست تا در نشست های تخصصی و اموزشی انجمن های ادبی شرکت نمایند و این مسیر را با موفقیت بیش از پیش ادامه دهند و تنها به نوشتن یک کتاب بسنده نکنند، چرا که اموزش، دانش افزایی و اگاهی لازمه ی فعالیت است.

داود بلوری منشی و مجری این نشست نیز حمایت خود را از هنرمندان و جوانان علاقه مند به هنر در جلسات انجمن اعلام داشت.

آیین رونمایی از کتاب « ناگفته های آعشته به عشق » روز دوشنبه مورخ ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالین فرهنگی و ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرکارخانم مرادیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار