رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد از درمان رایگان ۱۳ هزار نفر در سال جاری توسط بسیج جامعه پزشکی استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۰۸۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سعید ذاکری با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد از سال ۱۳۸۱ آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: سپاه الغدیر استان یزد بیش از ۲۰ قشر بسیج دارد که هرکدام خدمات مختلفی به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد با بیان اینکه اعضای جامعه بسیج پزشکی خدمات پزشکی عمومی و سایر تخصص‌ها را به بیماران به‌صورت رایگان ارائه می‌دهند، ادامه داد: در سال جاری ۱۳ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در ۱۲ شهرستان استان توسط اعضای این جامعه به‌صورت رایگان درمان شدند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی استان یزد به خدمت‌رسانی در استان یزد بسنده نکرده و حدود دو هزار ویزیت رایگان هم به هم‌وطنان در سایر استان‌ها هم بنا به‌ضرورت خدمت‌رسانی کرده‌اند.

ذاکری با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری در مجموع ۲۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به‌ویژه در مناطق محروم تحت پوشش قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی یزد ادامه داد: ارائه داروی رایگان، خدمات دندان‌پزشکی و خدمات‌دهی به خانواده‌های دارای معلول از دیگر برنامه‌های مهم بسیج جامعه پزشکی است.

وی گفت: بنا به مناسبت‌های مختلف تیم‌های بسیج جامعه پزشکی استان یزد از جمله تیم‌های پزشکی و تخصصی در قالب اردو‌های جهادی به مناطق محروم رفته و خدمت‌رسانی کرده‌اند.

ذاکری افزود: در این اردو‌ها مردم از خدمات ویزیت به همراه داروی رایگان بهره‌مند می‌شوند و در صورت نیاز به عمل جراحی نیز با هماهنگی‌های لازم، جراحی به‌صورت رایگان در بیمارستان‌های استان یزد انجام می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در کنار ارائه خدمات درمانی و پزشکی از جمله اهداف مهم و محوری بسیج جامعه پزشکی استان است که با همکاری سایر اقشار به‌خصوص در راستای جهاد امیدآفرینی پیگیری می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار