یادداشت؛

️وقتی بسیج جهانی شد

بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۷۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضوان خدا بر امام خمینی رحمه الله علیه که در۵آذرماه سال ۵۸ وقتی فرمان تشکیل بسیج راصادر فرمودند کمتر کسی تصور می کرد این شجره طیبه که به قول خود ایشان که فرمودند:بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.

 

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. با:من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي خورم و از خدا مي خواهم تا با بسيجيانم محشور گرداند‚ چرا كه در اين دنيا افتخارم اين است كه خود بسيجي ام. من مجددا به همه ملت بزرگوار ايران و مسئولين عرض مي كنم چه در جنگ و چه در صلح بزرگترين ساده انديشي اين است كه تصور كنيم جهانخواران خصوصا آمريكا و شوروي از ما و اسلام عزيز دست برداشته اند لحظه اي نبايد از كيد دشمنان غافل بمانيم‚ در نهاد و سرشت آمريكا و شوروي كينه و دشمني با اسلام ناب محمدي - صلي الله عليه و آله و سلم - موج مي زند بايد براي شكستن‚ امواج طوفان ها و فتنه ها و جلوگيري از سيل آفت ها به سلاح پولادين صبر و ايمان مسلح شويم.

 

ملتي كه در خط اسلام ناب محمدي - صلي الله عليه و آله و سلم - و مخالف با استكبار و پول پرستي و تحجرگرايي و مقدس نمايي است‚ بايد همه افرادش بسيجي باشند و فنون نظامي و دفاعي لازم را بدانند‚ چرا كه در هنگامه خطر ملتي سربلند و جاويد است كه اكثريت آن آمادگي لازم رزمي را داشته باشد.

 

امام که بسیج را از الطاف بزرگ خدا،وخودرا در حشر با بسیجیانش تمنا می کرد،بسیج، شجره طیبه بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند بسیج، میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند. اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. بسیج باید مثل گذشته و با قدرت و اطمینان خاطر به کار خود ادامه دهد.

 

باید بسیجیان جهان اسلام در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است، چراکه بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست ، اکنون بعد از ۴۴سال راهبرد بلند مدت این سلاله زهرای مرضیه برماروشن می شود که این جهانی شدن بسیج است که امروز خیمه برجهان اسلام زده ودر حال تراوش معنویت وایجاد انقلاب بزرگ جهانی مهدوی می باشد که در همه عرصه های دفاعی کار وتلاش وتولید علم در صدها سنگر با عزم جهادی مانند سد مستحکمی در مقابل استکبار ایستاده است ومانند کوهی استوار وبدون لغزس درحال نقش آفرینی وانقلاب قدرت است از طیف ها وسلایق مختلف خود را به این حلقه معرفت رسانده اند تا به جهانیان ثابت کنند که حرف امامین جامعه برزمین نماند وبسیج جهان اسلام در حال وسیع شدن با تشکیل هسته های مقاومت که امروز در غزه،یمن،عراق،لبنان،سوریه،حتی در آمریکا وانگلیس درحال شکل پذیری مقاومت جهانی شده است

 

حجت الاسلام محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار