حجت‌الاسلام شاهسوندی:

بسیج توانسته با دست‌های خالی کارهای بزرگ انجام دهد

زنجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال دارد گفت: بسیج توانسته با دست‌های خالی کارهای بزرگ انجام دهد.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۸۴
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

 

بسیج توانسته با دست‌های خالی کارهای بزرگ انجام دهد

حجت الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی بسیج است که هیچ‌گاه ثمرات خوب این شجره طیبه قطع نمی‌شود.

وی با بیان اینکه ثمره خوب بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی خود را نشان داده است گفت: با تفکر بسیجی توانستیم در جنگ هشت ساله، با دست‌های خالی در مقابل ابرقدرت‌ها بایستیم و پیروز شویم.


مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: کار‌های بزرگی در مدت زمان کوتاه توسط بسیج انجام شده است که نمونه آن طرح واکسیناسیون فلج اطفال بود و اگر بسیج پای کار نبود با بودجه و امکانات زیادی را می‌طلبید که با حضور بسیج طی چند هفته کار بزرگ انجام شد.

وی با بیان اینکه افتخار بسیج این است که برای برقراری امنیت حتی از جان شیرین خود نیز بگذرند گفت: در فتنه‌های اخیر بسیج مایه دلگرمی و امید مردم و حتی نیرو‌های نظامی بود.

حجت الاسلام شاهسوندی به ایستادگی غزه و نیرو‌های حماس اشاره کرد و گفت: حماس نمونه‌ای از ثمرات بسیج است و این گروه کوچک با تفکر بسیجی در مقابل ابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستاده است و پیروزی نهایی از آن مقاومت است.

وی تصریح کرد: بزرگی کار حماس عظیم‌تر از آن است که گفته می‌شود و می‌بینیم مردم آزادی خواه دنیا بر علیه رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی به پا خاسته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر گفت: حماس هیمنه استکبار را فرو ریخت و امنیت اسرائیل توسط این گروه شکسته شد و می‌بینیم که اسرائیل در حال غرق شدن است.

 

فاطمه عسگری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار