خبرهای داغ:
فاطمه جلال گفت: پایگاه عالمه در سالیان گذشته برای ازدواج ۲۰ زوج جوان واسطه گردید و خوشبختانه این زوج ها در کنار هم در حال زندگی بوده و هر یک دارای دو الی سه فرزند هستند.
کد خبر: ۹۵۵۸۱۹۰
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

نجات ۶ خانواده در بند اعتیاد و تسهیل ازدواج ۲۰ زوج جوان به همت پایگاه مقاومت بسیج

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ فاطمه جلال فرمانده پایگاه عالمه کوی اوزینه گرگان و از فرماندهان پایگاه های اسوه استان گلستان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: رسالت اصلی بسیج، خدمت به مردم است؛ تمام افرادی که وارد بسیج میشوند باید از نیت صاف وخالص برخوردار بوده تا بتوانند به بهترین شکل به مردم خدمت نمایند.


وی افزود: بسیج عبارت است از مجموعه ای که در آن پاکترین، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت و برای کمال رساندن و به خوشبختی رساندن این کشور جمع شده‌اند؛ لذا پایگاه بسیج عالمه در هدف‌گذاری انجام شده به دنبال جذب افراد مومن، انقلابی و تأثیر گذار در تربیت نسل جوان است.

 

جلال فعالیت اصلی پایگاه عالمه را بر پایه کار فرهنگی عنوان کرد و اذعان داشت: پایگاه در راستای انجام کارهای فرهنگی بصورت ماهانه دیدار از خانواده شهدا، حضور در مراسمات خانواده متوفیان، حل و فصل مشکلات خانوادگی بسیجیان و اعضای محل، اردوها و نشست های اعتقادی و بصیرتی و... را برنامه ریزی نموده است.

 

وی ادامه داد: جلب اعتماد و ارتباط قلبی با بسیجیان از اهداف اصلی پایگاه می باشد که خدارو شکر این روش کمک شایانی به حل مشکلات بسیجیان نموده است.

فرمانده پایگاه عالمه، نجات ۶ نفر از بند اعتیاد و همچنین وساطت و تسهیل ازدواج ۲۰ زوج جوان را از اقدامات شاخص پایگاه دانست و گفت: پایگاه عالمه ۶ نفر از بیماران در بند اعتیاد را شناسایی و پس از برگزاری کلاس های مشاوره، این افراد را به مراکز ترک اعتیاد معرفی و از خانواده آن ها حمایت نمود. در حال حاضر این افراد در سلامت کامل به سر برده و مشغول به کار می باشند.
وی ادامه داد: پایگاه در سالیان گذشته برای ازدواج ۲۰ زوج جوان واسطه گردید و خوشبختانه این زوج ها در کنار هم در حال زندگی بوده و هر یک دارای دو الی سه فرزند هستند.

 

جلال در پایان خاطرنشان کرد: تامین هزینه درمان ۱۰۰ بیمار، تهیه ۴۰ سری جهیزیه، اهدای ۱۰ سری سیسمونی، تهیه ۱۵۰۰ بسته معیشتی، اهدای ۱۰ مورد وام قرض الحسنه بدون سود، پخت یکصد هزار پرس غذای گرم، معرفی ۱۵ عروس کم برخوردار به آرایشگران و خیاطان خیر برای برگزاری مراسم عروسی و شناسایی و حمایت از ۳۰۰ بسیجی نیازمند، بخشی از اقدامات پایگاه عالمه اوزینه در راستای محرومیت و حمایت از مردم می باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار