خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام جمشیدپور:

فرهنگ بسیجی باعث رشد و تعالی افراد در جامعه می‌شود

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه جاری شود، می‌تواند باعث رشد و تعالی افراد شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۸۷
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور در جمع بسیجیان حوزه مقاومت نرجس خاتون همدان با تبریک به مناسبت سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تسلیت شهادت شهدای مظلوم غزه و اتفاقاتی که در منطقه رخ داده است، اظهار کرد: مردم غزه مظلوم هستند و با ظهور امام زمان (عج) انتقام سختی از ستمگران گرفته خواهد شد.

وی گفت: اساس و فلسفه بسیج مردمی بودن آن است و در هیچ کجای دنیا چیزی به نام بسیج نبوده جز در انقلاب اسلامی ایران که از همان ابتدا این شجره طیبه به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: امام خمینی (ره) با آن همه جایگاه والایی که داشت نظیر مرجع تقلید، رهبر شیعیان اسلام، ولی امر مسلمین، اما همیشه می‎فرمود «پروردگارا مرا با بسیجیان محشور بگردان».

وی با تأکید بر حفظ فرهنگ بسیجی عنوان کرد: یکی از دلایل این مهم اخلاص بسیجیان است.

جمشیدپور با اشاره به تأکید امام راحل بر تشکیل بسیج میلیونی عنوان کرد: همه دیدند که فرهنگ بسیجی و بسیجیان در هشت سال جنگ و دفاع مقدس در برابر صدام که به قولی اَبَرقدرت اعراب بود چه کردند که می‌گفت اگر من فقط ۲۰۰ بسیجی خمینی را داشتم دنیا را می‌گرفتم.

وی بیان کرد: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه جاری شود، می‌تواند باعث رشد و تعالی افراد شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان بسیج و بسیجی را مظهر ایمان راسخ، شجاعت، گذشت، بزرگی، عزت و شهادت معرفی کرد و گفت: بسیجیان با عملکرد جهادی خود گره‌های مدیریتی را باز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و در دنیا بین المللی می‌شود، عنوان کرد: اینکه هر ساله جشن هفته بسیج گرفته می‌شود برای این است که این درخت تنومند شکوفاتر می‌شود و باید بدانیم در راهی که قدم نهادیم راه عاقبت بخیری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار