فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که نقاط ضعف خود را بشناسیم و برای رفع آنها برنامه‌ریزی کنیم، بنابراین دشمن‌شناسی لازمه توسعه پایدار است.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۷۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی عصر امروز در همایش نخبگان و منتفذین اقشار بسیج استان یزد با بیان اینکه بسیج در دل بحران‌های ابتدای انقلاب اسلامی تشکیل شد، اظهار کرد: تبدیل تهدیدات به فرصت مهمترین ماموریت بسیج از گذشته تا کنون بوده است و این قشر ثابت کرده که ما می‌توانیم بدون وابستگی به دیگران موفق شویم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: مزیت و رمز کسب دستاورد‌های بزرگ بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران خلاقیت، نوآوری و تبعیت محض از امامین انقلاب و توسل به ائمه اطهار است.

وی با اشاره به روحیه بسیجیان عنوان کرد: رسیدن به قله‌های افتخار در حوزه‌های مختلف بیانگر سرآمدی روحیه بسیجی است و برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت باید هم افزایی و تفکر جهادی را ترویج دهیم.

زارع‌کمالی با اشاره به نقش نخبگان در دستیابی به اهداف عالیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: گر می‌خواهیم به اهداف عالیه انقلاب اسلامی برسیم، مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید به نخبگان بسیجی نگاهی راهبردی، عمیق داشته باشند و باید آگاه باشیم که رسیدن به کشوری پیشرفته و با شرف در گرو تربیت نسلی باسواد، شجاع، دلسوز، پیشگام و اثرگذار است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: زمانی می‌توانیم پیشرفت کنیم که نقاط ضعف خود را بشناسیم و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم، بنابراین دشمن‌شناسی لازمه توسعه پایدار است.

وی افزود: استفاده درست و به موقع از ظرفیت‌های داخلی در گرو بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی است.

زارع‌کمالی در پایان بیان کرد: تشکیل کارگروه‌های نخبگانی در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی از جمله الزامات اجرایی برای شناسایی ظرفیت‌های داخلی است و این مهم باید در دستور کار جدی بسیج اقشار تخصصی قرار گیرد.

ارسال نظرات