خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۵۵۸۶۳۰
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ساجدی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیرواندرگفتگو با خبرنگارما، ضمن تبریک هفته بسیج و دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام راحل(ره) گفت: بسیج دانشجویی همچون دیگر اقشار بسیج همواره به صورت جهادی در مشکلات و بحران ها با تمام ظرفیت در کنار مردم ایستاده است.

علی ساجدی تصریح کرد: بسیج دانشجویی شیروان فعالیتها و اقدامات موثری در سالهای اخیر به خصوص در بعد عملیات های جهادی انجام داده است که در قالب پویش لبخند ایران و اجرای اردوهای جهادی متعدد در حاشیه شیروان و روستاهای تابعه تاکنون ۴۸۰ دانش آموز از آموزش های علمی و تربیتی و فرهنگی برخوردار شده اند.

ساجدی افزود: بسیج دانشجویی کلاس های آموزشی متعددی در بحث اشتغال خانگی ازجمله خیاطی، نمد دوزی و چرم دوزی برای بانوان خانه دار محلات شیروان برگزار کرده است.
مسئول بسیج دانشجویی شیروان ادامه داد: دربعد آسیب های اجتماعی، بسیج دانشجویی با همکاری معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شیروان اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی تربیت صحیح فرزند، فرزند آوری ، پیشگیری از اعتیاد ، احکام بانوان و مشاوره خانواده در حاشیه شهرستان و روستاهای اطراف نموده است.

ساجدی اظهار کرد: بسیج دانشجویی در یک سال اخیر ۳ اردوی جهادی طرح هجرت برگزار نموده که در همین قالب ۲۱۰ جهادگر بسیجی به مدت ۱۲۸ روز به اردوی جهادی عمرانی،علمی، آموزشی و فرهنگی اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها