در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان آمده است؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به‌مناسبت روز بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۷۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به‌مناسبت روز بسیج بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی مستظهر به ابتکار راهبردی و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است که از بدو تأسیس با جانفشانی و نقش‌آفرینیِ پیشتازانه، مجاهدانه و تحول‌گرا در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی و دفاعی و زیرساختی چنان خوش درخشیده که به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(ره) «حقیقتی شبیه به افسانه‌هاست» و عظمت و افتخارآفرینی‌های این شجره طیبه به اعتراف دوست و دشمن مایه افتخار و سربلندی و اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بوده و اکنون به فرهنگی فراگیر و جهان‌گستر تبدیل شده است.

خداوند متعال را از وجود چنین نعمتی شاکریم و تفکر بسیجی و روحیه جهادی را تنها حبل‌المتین عبور از چالش‌های نظام سلطه در تهاجم فرهنگی، فشار اقتصادی، عملیات پیچیده ترکیبی روانی، مداخلات امنیتی و خنثی نمودن نقشه‌های دشمنان می‌دانیم.

امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور اقتدار و پایدار بسیجیان همان کسانی‌ که امام راحل (ره) فرمودند«آرزویم این است که بسیجی باشم»؛ به‌ دست حضرت صاحب‌الزمان (عج) برسد.

شورا هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن روز بسیج، از همراهی همیشگی بسیجیان همیشه سرافزار و همکاری‌های ارزشمند سپاه ثارالله استان و نواحی حضرت رسول(ص) و حضرت امیرالمومنین(ع) و پایگاه‌های مقاومت بسیج در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی تشکر نموده، توفیق تمامی لشکریان مخلص خدا را در انجام ماموریت‌های خطیر و نقش‌آفرینی‌های راهبردی در مقطع حساس کنونی تحت توجهات و عنایات حضرت بقیه الله‌الاعظم و زعامت حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مسئلت دارد.

ارسال نظرات