از پخت 30 پرس غذای گرم تا کمک های نقدی به نیازمندان در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از طبخ و توزیع 30 پرس غذای گرم و پرداخت وجوه نقد با خانواده های نیازمند به همت گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۰۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج به فرمان امام خمینی (ره) ختم 1000 شاخه گل صلوات به همت حلقه تربیتی صالحین شهید اسماعیل فیض در پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه انجام شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای بسیج، ختم صلوات به همت بسیجیان پایگاه با شعار «بسیج امید ملت است» انجام و فاطمه پیوندی مربی حلقات صالحین در حلقه شهید محمد باقر فخری حضور یافته و روند کار حلقه را جویا شدند.

او افزود: همچنین کلاس حفظ قرآن محیصا با محوریت حفظ جزء سی با مربیگری نوجوان فعال پایگاه محیا وطنی برگزار و حافظان کوچک قرآنی محیصا با بازی صندلی و عمو زنجیر باف کلاس مفرحی را همزمان با حفظ آیات تجربه کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) تصریح کرد: هدف از این بازی ها ایجاد محیطی شاد همراه با بازی کودکانه  است و همین نشاط باعث یادگیری و توجه بیشتر در کودکان می شود.

فیض با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در محله گفت: کمک هزینه نقدی به ارزش 5 میلیون ریال برای فرد کم برخوردار توسط گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت پرداخت و پنج دست لباس نوزاد و یک عدد پالتو به دو خانواده کم برخوردار به همت این گروه جهادی همزمان با هفته بسیج اهدا شد.

او اضافه کرد: پخت ۳۰ پرس غذا و توزیع بین افراد بی بضاعت و پرداخت کمک هزینه به مبلغ ۶ میلیون ریال به یک خانواده کم برخوردار توسط گروه جهادی از دیگر اقدامات مومنانه در جهت کاستن از آلام خانواده های نیازمند بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار