خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستای لاسجرد از برگزاری پویش نذر فرهنگی، آموزش رایگاه دوخت چادر و توزیع گوشت به خانواده های نیازمند در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۰۶۹۵
|
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پویش نذر فرهنگی آموزش و دوخت شنل به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) روستای لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف افزایش سطح توانایی بسیجیان و کسب تجربه و فراهم کردن زمینه مشاغل خانگی و کمک به اقتصاد خانواده ها دوره آموزش خیاطی در روستا برگزار و در این دوره کارگاه برش و دوخت شنل به صورت رایگان برگزار شد.

او با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه روستا و ارائه وام به صورت ماهانه به بسیجیان افزود: در این راستا وام 100 میلیون ریالی صندوق های خانگی پایگاه به پنج نفر از اعضای بسیجیان و 30 میلیون ریالی به یک نفر از اعضای صندوق اهدا شد.  

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) با اشاره به برپایی ویژه برنامه کافه کتاب در کتابخانه روستا گفت: کتب همسایه رو دعا کن، مقتل فاطمی نوجوان، مثل تو بانوی من فاطمه، داستان‌هایی از زندگی حضرت زهرا (س) و کتاب اینگونه است زینب (س)، باز آفرینی کتاب خصایص زینبیه اثر سید نورالدین جزایری و نشست  کتابخوان مدرسه ای در مجتمع آموزشی صالحین برگزار شد. همچنین علی فیض، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان در مجتمع آموزشی صالحین حضور یافته و از کتابخوانان برتر در راستای طرح  «اهدای کتاب، اهدای دانایی» تجلیل کردند.

شهادت با اشاره به برپایی مراسم عزاداری ایام فاطمیه در روستا بیان داشت: پخت و توزیع شعله زرد بین دانش آموزان  مجتمع صالحین در مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) انجام و مراسم عزاداری و سوگواری ایام فاطمیه هر شب در حسینیه روستا همراه با سخنرانی و مداحی برگزار شد.

او اذعان کرد: طرح سفیران مهر با حضور تیم امر به معروف در منطقه زائرسرا و امامزاده سیدرضا و سید علی اکبر همراه با هشت مورد تذکر لسانی انجام و مربی حلقات صالحین از حلقه شهید نجفعلی معینیان با هدف بررسی مشکلات حلقه سرکشی کرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) بیان داشت: همچنین یک مورد مشاوره ازدواج و دو مورد مشاوره فرزند آوری در پایگاه  توسط مشاوران معتمد و کاردان انجام و نشست هم اندیشی  و بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه با حضور طاهریان مسوول کتابخانه های عمومی استان سمنان در کتابخانه شهید شهروی روستا تشکیل شد.      

شهادت با اشاره به تداوم کمک های مومنانه در روستا گفت: با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند کمک هزینه دارویی به جوان خانواده کم برخوردار به ارزش هشت میلیون و سیصد هزار ریال پرداخت و چهل بسته گوشت گوسفندی بین نیازمندان در روستا توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار