خبرهای داغ:
 مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۲۰ گروه جهادی پزشکی به مناسبت هفته بسیج و با هدف ارایه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۵۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش بسیج،مسعود شمشیریان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۱۰ تیم پزشکی به ۱۰ شهرستان استان اعزام و علاوه بر این ۱۰ تیم تخصصی نیز به روستاها و مناطق محروم شهرستان بجنورد اعزام شدند.

وی افزود: این تیم ها در یک روستا و یا مناطق محروم حاشیه ای مستقر خواهند شد و روستاییان مجاور نیز می توانند برای دریافت خدمات پزشکی رایگان به این تیم ها مراجعه کنند.

مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: گروه های جهادی در قالب تیم های پزشکی شامل پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و داخلی، اطفال، داخلی، دندانپزشک، پرستار، کارشناس بهداشت و تخصص طب فیزیکی و توانبخشی در مناطق محروم استان خدمات رایگان ارایه می دهند.

وی تصریح کرد: ارایه خدمات از سوی گروه‌های جهادی به صورت رایگان است اما برای تامین دارو و سایر نیازمندی‌ها از مشارکت خیران استفاده می شود.

شمشیریان خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ،بسیج پزشکی چندین تیم از مربیان بهداشت به مدارس استان نیز اعزام می کند و کمک های اولیه به دانش آموزان آموزش داده می شود.

وی عنوان کرد: ۱۲ کانون بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های استان وجود دارد که در مناسبت های مختلف برای کمک به بیماران نیازمند مناطق محروم اعلام آمادگی می کنند.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری بیش از ۳۵۰ هزار بسیجی سازمان یافته دارد که بخش زیادی از آنان فعالان صنوف مختلف را در برمی گیرند.

بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها