خبرهای داغ:
در دومین اقدام جهادی دندان‌پزشکان کشور و استان قم، ۱۵۰ مددجوی کمیته امداد استان قم به صورت کاملا رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۵۵۸۷۶۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد نجفی فرمانده قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی با بیان اینکه پیشگیری از بیماری، مهمتر از درمان است، اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد و گروه‌های جهادی پیشگیری از بیمار شدن نیازمندان است تا در آینده شاهد بیماری‌های غیر قابل درمان نباشیم.

نجفی با بیان اینکه این اقدام جهادی برای دومین بار در کمیته امداد استان قم انجام شد، افزود: در نخستین مرحله از این طرح ارزشمند ۲۰۰ مددجو شناسایی شدند که دندان‌های ۷۰ نفر از آنها درست شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم این طرح نیز ۱۵۰ مددجو ویزیت و معاینه شدند که به ۱۲۴ نفر از آنها خدمات دندانپزشکی ارائه شد و بقیه به‌دلایل تخصصی بودن خدمات به پزشکان مربوطه ارجاع داده شدند.

فرمانده قرارگاه حاج عبدالله والی با اشاره به توجه کمیته امداد به سلامت کودکان و نوجوانان تحت حمایت گفت: در این مرحله از ارائه خدمات دندانپزشکی به مددجویان کمیته امداد استان قم، ۶۵ کودک و نوجوان نیز در بین افراد شناسایی شده حضور داشتند که خدمات، به صورت کامل به آنها نیز ارائه شد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان قم در پایان از دانشگاه علوم پزشکی و دانشکده دندانپزشکی استان قم، قرارگاه جهادی مرحوم حاج‌عبدالله والی و گروه‌های جهادی سفیران سلامت و دهکده جهانی که در این امر خداپسندانه کمیته امداد را یاری کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات