نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه :

ما رأینا من طوفان الأقصی إلا جمیلاً

باید حماسه طوفان الاقصی را نیز با نگاه عین اللهی زینب کبری سلام الله علیها نگاه کرد
کد خبر: ۹۵۵۹۰۸۶
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

 

ما رأینا من طوفان الأقصی إلا جمیلاً

به گزارش خبرگزاری بسج هرمزگان؛

حجت الاسلام عباس شمس مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج بندر لنگه در جمع بسیجیان دوره آموزش تکمیلی بسیج گفتند؛ 

باید حماسه طوفان الاقصی را نیز با نگاه عین اللهی زینب کبری سلام الله علیها نگاه کرد. نگاه حازمانه و گذران از حال و اکنون، باید نگاه را به آینده سریـان داد، به آینده‌ای محتوم و مقدر و نه موهوم و مبهم. معمولا اکثر کسانی‌که نمی‌توانند پدیده‌ها را به درستی تحلیل کنند و حق را از شبهه (باطل پوشیده) تشخیص دهند، گرفتار دو چالش نگرشی‌اند: اول، جزئی‌نگری و فقدان کلان‌نگری؛ دوم، نداشتن معرفت تاریخی، توجه صرف به وضعیت حال و اکنون، غفلت از سنن الهی در مقدرات و ربوبیت عالم و امتداد روند و رویه‌ای تاریخ.

 

حجت الاسلام شمس در ادامه افزود؛

ما تا قلب حسینی پیدا نكنیم، نمی‌توانیم این گونه زندگی كنیم كه شكست در زندگیمان معنی ندهد.

 ببینیم حضرت زینب سلام الله علیها چگونه جبهه را تغییر می‌دهند؟! به نوع نگاه حضرت دقّت كنیم. نگاهی است كه ابداً شكست نمی‌بیند چراكه در روش حسینی فرد در صحنه نیست تا شكست مطرح باشد، خدا مطرح است و دشمنان خدا؛ و در جبهه‌ای كه خدایی است، شكست وجود ندارد.

 به بیان امام سجاد علیه السلام: «همین یاوری الهی تو را بس كه ‌می‌بینی دشمنت در حقّ تو راه نافرمانی خدا را می‌پیماید.»

امروز شما نوجوانان می توانید پرچمداری بصیرت زینبی را در جامعه به دوش گرفته همان گونه که امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب برای ابدیت عاشورا را زنده نگه داشته اند شما هم در دوران شبی خون رسانه ای دشمن و وارونه نشان دان حق و باطل و جابجایی جای شهید و جلاد و خون شویی ای که در جنگ نابرابر و ظالمانه زورگویان علیه ملت ستمدیده فلسطین با ناتوی تبلیغاتی به راه انداخته اند نقشه شومشان را باطل و حق را به نسل حال وآینده جهان منتقل ومظلوم مقتدر را معرفی نمایید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار