فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم گفت: حجاب مهم‌ترین نماد دینداری و پایبندی به ارزش‌های الهی جامعه دینی به شمار می‌رود
کد خبر: ۹۵۵۹۰۹۷
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل در اجتماع بزرگ دختران مکتب حاج قاسم گفت حفط و ادامه راه شهدا یک وظیفه مهم است چرا که شهید برای همیشه زنده است و خداوند نیز بارها بر زنده بودن شهدا اشاره دارد شهدا در وصیت نامه های خود بر چندین پیام تأکید دارند یکی از آنها حفط حجاب است لذا حفط حجاب همچون جهاد در راه خداست.


وی افزود پرداختن به مسئله حجاب در عصر امروز از عمده ترین ضرورت های فکری و فرهنگی در حال حاضر است زیرا حجاب مهم‌ترین نماد دینداری و پایبندی به ارزش‌های الهی در جامعه دینی ما به شمار می رود.


فرمانده سپاه زابل با بیان اینکه همه ما می‌دانیم شهدای انقلاب اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا خواهران و ناموس ایرانی بتواند با آرامش و امنیت کامل زندگی کند. اصلا معنی ایثار همین است که برای اینکه به حجاب شما لطمه ای نخورد و کسی تعرضی نداشته باشد حتی جان خود را هم فدا کردند و مسئولیت سنگینی که بر دوش همه خواهران و مادران این سرزمین گذاشتند تنها حفظ حجاب است تا فردای قیامت شرمنده خون پاک شهدا نباشند.


سنچولی افزود: آنقدر مسئله حجاب برای شهدا مهم بود که در تمام وصیت نامه های شهدا از نوجوانان ۱۳ ساله و پیرترین آنها این متن ها به چشم می‌خورد توجه همه شهدا بعد از ولایت پذیری و حفط انقلاب توجه به حفظ حجاب اسلامی است.

ارسال نظرات