در اقدامی متفاوت دانش‌آموزان هنرستان شهید بهشتی مهریز در معیت مدیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز تشکیل بسیج با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، هفته بسیج را به سبزپوشان این نهاد مقدس تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۸۱
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج، مدیر آموزش و پرورش مهریز به همراه مدیر و دانش‌آموزان هنرستان شهید بهشتی به نمایندگی از بسیج فرهنگیان و بسیج دانش‌آموزی با اهدای گل و شیرینی از زحمات و تلاش‌های سبزپوشان ولایت قدردانی کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز در این آیین ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه و یادگار امام راحل و طلیعه دار انقلاب اسلامی است.

سیدضیاء طباطبایی افزود: بسبج دژ مستحکم حفظ ارزش‌های اسلام و آرمان‌های اصیل و بلند انقلاب ماست.

وی باور قلبی به بسیج در جامعه را تاثیرگذار دانست و گفت: اگر به بسیج و تفکر بسیجی باور داشته باشیم و اهمیت آن را درک کرده باشیم، حفظ نظام و کشور و تداوم پیروز‌های جبهه اسلام را شاهد خواهیم بود.

وی عنوان کرد: حضور ما و دانش‌آموزان نشانگر قدر‌دانی از تفکر بسیجی و انقلابی است و در سایه لطف و عنایت پروردگار و مجموعه شما به عزت خواهیم رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن خیرمقدم به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و تبریک هفته بسیج گفت: آرامش و امنیت کشور عزیزمان را مدیون تمام شهدا خاصه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز هستیم که امروز با آرامش و امنیت خاطر به مدرسه و کلاس درس می‌رویم.

سرهنگ فاتحی ابرقویی از دو قشر تاثیرگذار بسیج فرهنگیان و دانش آموزی اشاره کرد و گفت: بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی دو قشر تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ تفکر بسیجی و خدمات نظام به انقلاب هستند.

در این دیدار مقرر گردید یادواره شهرستانی شهدای دانش آموز ۲۲ اسفندماه سال جاری به مناسبت روز شهدا در هنرستان شهید بهشتی برگزار گردد.

ارسال نظرات