خبرهای داغ:
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها)، برنامه بازدید از گردانهای مستقر در ساختمان شهید قوچانی توسط نمایندگی ولی فقیه در لشکر14 امام حسین(علیه السلام) با حضور پایوران گردانهای امام حسین(علیه السلام) و گردانهای فاتحین در محل ساختمان شهید قرچانی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۱۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام)،  دیدار صمیمانه مسئول محترم حوزه نمایندگی لشکر۱۴ حضرت امام حسین(علیه السلام) با رزمندگان گردان ۱۰۳ حضرت امام حسین(علیه السلام) و دیگر گردان های مجموعه شهید قوچانی به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج و شهادت حضرت فاطمه الزهرا(سلام الله علیها) صورت گرفت.

مسئول حوزه نمایندگی لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام) ضمن تسلیت به مناسبت شهادت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جمع پایوران ساختمان شهید قوچانی گفت: حضرت زهرا(سلام الله علیها) سه ویژگی مهم رو همیشه تاکید داشتند: یکی از ویژگی های ایشان تلاوت قرآن مجید بود، دوم انفاق و سوم نگاه کردن به صورت پیامبرعظیم الشان(صل الله علیه وآله وسلم) یا مومن واقعی که همیشه به دیگران سفارش میکرد که نگاه کردن به چهره پدرم را خیلی دوست دارم زیرا عبادت است، و ما باید این سه ویژگی رو همیشه سرلوحه کارها بخصوص در زندگی قرار بدهیم.

ایشان در ادامه با اشاره به گرامی داشت هفته بسیج افزود: می توان تعریف کامل بسیج را از آیه ی ۵۴ سوره مائده متوجه شد، این آیه به ویژگی های خاص بسیج اشاره کرده، به عنوان نمونه شهید دفاع مقدس شهید محمد رضا شفیعی که پیکر مطهر ایشان بعد از سالیان سال سالم بود و یا شهید یوسف اللهی که خود به تنهایی یک عارف بالله واقعی بود که سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید داشتن که حتما کنار این شهید والا مقام به خاک سپرده بشوند، از این نمونه شهدا زیاد هستند یا مثلا شهید آرمان علی وردی که با این همه شکنجه و عذاب باز هم حاضرنشد که به ولایت و ولی فقیه خودش توهین و فحاشی کند و محکم پای اعتقاداتش ماند.

این مسئول با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: نمونه دیگر همین مردم مظلوم غزه که چون اعتقاد زیادی به خدای متعال دارن محکم پای سرزمینشان، آرمانهایشان، ناموس شان و... اینجوری ایستادگی کردن که الان اسرائیل شکست خورده حاضر به آتش بس شده است و دارد به ازای هر یک اسیر اسرائیلی سه اسیر فلسطینی آزاد میکند آن هم با بدبختی و فضاحتی تمام که در دنیا همه شاهدش بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر14 امام حسین(علیه السلام) در پایان این دیدار پای صحبتها و درد دلهای رزمندگان و همچنین گزارشات گردان ها نشست و صمیمانه از تمامی فعالیت های گردان ها در همه عرصه ها تقدیر و تشکر ویژه ای نمود.

ارسال نظرات