پیام تسلیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)

حجت الاسلام ولمسلمین سید عبدالرضا هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را بر همۀ مسلمین جهان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۵۹۳۴۷
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

ببسم الله الرحمن الرحیم

عرض سلام، ادب واحترام

درایام فاطمیه برپایی خیمه‌ها و مجالس سوگواری توام با تبیین گفتمان وسبک زندگی فاطمی از یک سو نشان از اوج ارادت و دلدادگی توده‌های مردم نسبت به خاندان عصمت وطهارت، داشته واز سوی دیگر روایتگر جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا (س) در عالم خلقت، می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نقش آفرینی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها عرصه بصیرت افزایی و جهادتبیین بود لذا روشنگری‌های بی نظیر آن حضرت در دوره کوتاه پس از رحلت پیامبر (ص) تا مقطع شهادت، درس بزرگی برای تمامی محبین، دلداگان و پیروانش می‌باشد.

امروز، زنان ودختران ایران اسلامی با تأسی به آن بانوی یگانه، نقش افرینی در سنگر جهاد تبیین (جنگ شناختی وادراکی) وعرصه‌های گوناگون فرهنگی واجتماعی، سیاسی و ... را به منصه ظهور رسانده و توطئه‌های دشمنان در زمینه استحاله فرهنگی و تخطئه فرهنگ عفاف وحجاب واز هم پاشیدگی کانون خانواده، را نقش بر آب نموده اند.

این جانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت زهرا (س)، توفیقات روز افزون آحاد محبان، ارادتمندان وپیروان آن حضرت را در تاسی به گفتمان فاطمی والتزام به رهنمود‌های نائب المعصوم امام خامنه‌ای عزیز در صیانت از انقلاب اسلامی وارزش‌های متعالی آن از درگاه ربوبی مسئلت می‌نمایم.


سیدعبدالرضا هاشمی
مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه امام صادق (ع) استان بوشهر

ارسال نظرات
آخرین اخبار