مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۵۹۶
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

 

مرادی بیان کرد: این تسهیلات در زمینه های مختلفی همچون خدمات حمایتی، مسکن، اشتغال، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین و خدمات فرهنگی بوده که به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر داده شده است.

 

وی ادامه داد: در مدت یاد شده، بیشترین میزان تسهیلات پرداختی به مبلغ ۱۸۵ میلیارد ریال در زمینه کارگشایی و خدمات حمایتی بوده که به بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر نیازمند پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: در راستای برنامه توانمندسازی کمیته امداد، حدود ۲۳ درصد از این تسهیلات به مبلغ بیش از ۸۰ میلیارد ریال نیز در زمینه های اشتغال زایی به بیش از ۳۵۰ متقاضی جویای کار پرداخت شده است.

 

مرادی تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تعمیرات و تأمین مسکن به حدود ۱۴۰ نفر، پرداخت کمک هزینه سفر عتبات عالیات و اربعین به بیش از ۵۰۰ نفر و پرداخت کمک هزینه های تحصیلی به بیش از ۲۳۰ نفر از جمله دیگر تسهیلات پرداختی به نیازمندان این استان در این مدت بوده است.

 

 ۶۷ هزار نفر در استان ایلام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

ارسال نظرات