مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از اختصاص بیش از 702 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغال زایی مددجویان و نیازمندان استان در سال جاری خبر داد
کد خبر: ۹۵۵۴۰۱۵
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر مرادی در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با گزارشی از برنامه های اشتغال آفرینی کمیته امداد استان گفت: با توجه به اینکه تاکنون از این مبلغ فقط ۳۰ درصد آن در بانکهای استان جذب شده است از مسئولان استان تقاضامندبم در خصوص جذب حداکثری این تسهیلات در فرصت چند ماهه مانده تا پایان سال همکاری لازم صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: کمیته امداد استان سال گذشته با جذب حداکثری تسهیلات اشتغال زایی و همچنین از طریق دیگر برنامه های اشتغال آفرینی توانست در جذب اعتبارات اشتغال، جایگاه نخست کشور و در مجموع در حوزه اشتغال آفرینی جایگاه سوم کشور را به دست آورد.

 

مدیرکل امور اقتصادی استان ایلام نیز در این دیدار گفت؛ کمیته امداد همواره همراه وهمکار دولت بوده است و بعنوان پل ارتباطی بین دولت و مردم عمل کرده است.

 

رشنوادی افزود: ایران دارای منابع و امکانات بسیار غنی است که در صورت مدیریت درست این منابع فقیری در کشور نخواهد ماند.

 

وی اد امه داد: با توجه به آسیبهای فراوان ناشی از مشکلات اقتصادی در جامعه کمیته امداد توانسته اینگونه آسیبها را ساماندهی کند.

 

رشنوادی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایلام از استانهای محروم کشور است ایجاد ۷ هزار و ۵۰۰ شغل برای نیازمندان توسط کمیته امداد اقدامی قابل ستایش است.

ارسال نظرات