مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خوشبختانه با مشارکت خوب بانک‌ها 600 طرح اشتغال خانگی مددجویان ایلامی امسال اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۵۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ناصر مرادی در دیدار با استاندار ایلام با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد گفت: در زمینه اشتغال‌زایی هم اکنون بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان پرونده مددجویی در بانک‌ها در انتظار اختصاص و پرداخت تسهیلات هستند.

وی افزود: از این میزان پرونده نیمی از آن‌ها در بانک ملی و رسالت بوده که با اینکه پرداخت تسهیلات در بانک ملی وضعیت مناسبی دارد؛ اما در بانک رسالت و برخی دیگر از بانک‌ها نیز وضعیت پرداخت تسهیلات گره‌خورده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه با مشارکت بانک ملی تعداد ۶۰۰ طرح اشتغال خانگی نیروگاه‌های خورشیدی برای مددجویان استان امسال اجرایی می‌شود گفت: خوشبختانه بانک ملی در این زمینه همکاری خوبی دارد.

مرادی ادامه داد: در زمینه ساخت و تأمین مسکن مددجویان نیز خوشبختانه امداد ایلام در بین استان‌های دیگر پیشتاز است.

استاندار ایلام نیز اظهار کرد: اقدامات خوب کمیته امداد در عرصه محرومیت‌زدایی نویدبخش آینده‌ای خوب برای مددجویان و نیازمندان در استان است.

حسن بهرام‌نیا بیان کرد: با اقدامات و برنامه‌های خوب کمیته امداد در خدمت به نیازمندان استان انتظار می‌رود که در پایان سال بخشی از نتایج خوب و امیدوارکننده این‌گونه اقدامات را شاهد باشیم. کمیته امداد استان در سطح ملی از کارکنان توانمندی برخوردار بوده که عمده موفقیت‌های این نهاد متأثر از این نیرو‌های خوب و توانمند است.

ارسال نظرات