مدیرکل کمیته امداد ایلام؛

مشکل مسکن مددجویان روستایی ایلام حل شد

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: مشکل تامین مسکن مددجویان واجد شرایط در بین خانواده‌های ۲ نفر به بالا حل شده است مگر اینکه مشکل تهیه زمین داشته باشند.
کد خبر: ۹۶۰۵۱۹۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد ایلام در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام، گفت: مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: هم اکنون مددجوی واجد شرایط فاقد مسکن در بین خانواده‌های ۲ نفر به بالا در استان وجود ندارد مگر اینکه مشکل تهیه زمین داشته باشند.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی این نهاد در حوزه تأمین مسکن مددجویان، نبود زمین خصوصاً در شهرها بوده که در صورت رفع این مشکل، تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد سرعت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام همچنین با اشاره به آئین باشکوه اربعین که تابستان امسال برگزار می‌شود، افزود: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌هایی که کمیته‌امداد در راستای خدمت به نیازمندان هر ساله به آن ورود می کند، آئین اربعین است که مشارکت و همراهی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این زمینه بسیار ضروری است.

مرادی ادامه داد: برنامه‌هایی که کمیته امداد در این زمینه دارد شامل کمک‌رسانی به زائران در راه مانده، جمع‌آوری نذورات و صدقات و موارد دیگر بوده که انتظار داریم این اداره کل خصوصاً در مرز مهران کمیته امداد استان را همراهی کند.

سیدزاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام نیز در این دیدار گفت: با توجه به اینکه عمده تصمیماتی که در ایام اربعین برای مرز مهران گرفته می‌شود، از طریق ستاد اربعین و استانداری است اما این اداره کل در این زمینه از تمام توان خود در راستای خدمت به قشر نیازمند استان استفاده خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد از معدود دستگاه‌هایی است که از حضور زائران اربعین در استان عایداتی برای نیازمندان دارد، در اربعین امسال آماده همکاری با کمیته امداد هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار