جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دشتستان:

از فرصت‌های خود در جهت خدمت به مردم استفاده کنید

سرهنگ پاسدار ستار یحیایی در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان گفت: از فرصت‌های خود در طول دوران مسئولیت در جهت خدمت به مردم استفاده کنید.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۹۳
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ ستار یحیایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه دشتستان در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان، ضمن تسلیت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، یاد و خاطره فراموش ناشدنی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام را گرامی داشت و اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مغتنم و بهانه‌ای برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره)، شهدا و بیعتی مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اهمیت و ارزش خدمت به قشر محروم و کم برخوردارجامعه توسط کارکنان کمیته امدادامام خمینی (ره) نزد خداوند متعال عنوان کرد: با بهره گیری از فرصت‌های خود در طول دوران مسئولیت، نهایت بهره برداری در راه خدمت به مردم داشته باشید، چرا که از دست دادن فرصت، چیزی جزء پشیمانی ندارد و گذشت شب و روز برای ما یک کارنامه تشکیل می‌دهد که باید با خدمت خالصانه و بدون منت به مردم و با در نظر گرفتن خداوند متعال در همه امور رضایت پروردگار سبحان و عموم مردم حاصل شود.
یحیایی برخی از خدمات ارزشمند بسیج از بدو تاسیس تا کنون را برشمرد و عنوان کرد: که اوج افتخارات بسیج در هشت سال دفاع مقدس بود چرا که با وجود اقشار بسیج در میدان‌های نبرد به صورت داوطلبانه سرنوشت جنگ تغییر کرد و اجازه داده نشد که حتی یک وجب از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.
وی اخلاص، تواضع، اتحاد، حضور در صحنه، دلسوزی برای انقلاب و نظام، کمک به مردم، حضور در مسجد به عنوان پایگاه و مرکز فرهنگی محلات شهرستان، انس با قرآن و اهل بیت و کمک به پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی را از ویژگی‌های بسیج و بسیجیان عزیز در جامعه دانست و تاکید کرد: بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های انقلاب زنده بماند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تحلیلی از اوضاع و احوال خاورمیانه به ویژه طوفان الاقصی و حوادث غزه، تنها راه مقابله با دشمنان را ایستادگی، مقاومت و قوی شدن در تمام زمینه‌های علمی، فن آوری، نظامی، دفاعی، موشکی و... دانست.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار