در سالروز شهادت بی بی حضرت فاطمه سلام الله علیها و هفته بسیج محفل انس با قرآن،روایتگری و خاطره گویی در دبیرستان ترابی مقدم جونقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۰۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، با تسلیت ایام شهادت مظلومانه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیها با اشاره به روایات گفت: آگاه باشید که دانش آینده، اخبار گذشته و درمان دردهایتان و نظم میان شما در قرآن است.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی فرد، یکی از برکات انقلاب اسلامی را برگزاری همین مسابقات قرآنی دانست و افزود : هر ساله مسابقات قرآنی باشکوهتر از سال قبل به همت شما دانش آموزان برگزار می شود و موجب انس هر چه بیشتر حاملان کلام وحی با قرآن مجید می‌شود.

وی در ادامه افزود: به برکت قرآن مجید و انقلاب اسلامی،با وجود تلاش دشمن در اهانت و به آتش کشیدن این کلام الله، بیداری اسلامی در جهان هر روز بیش از گذشته طنین‌انداز می شود، به مدد الهی توطه های استکباری در اهانت به کلام وحی و این گونه اقدامات هیچ توفیقی برای دشمن نخواهد داشت بلکه حقانیت سخنان پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله علیه وآله وسلم را بیش از پیش به جهانیان نمایان خواهد کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، پیروزی مقاومت اسلامی فلسطین در جنگ اخیر غزه را متأثر از گفتمان بسیج و غلبه گفتمان مقاومت بر اشغالگری دانست.

وی،اظهار داشت:مقاومت فلسطین دراین لحظات تاریخی درحال انجام یک حماسه قهرمانانه در دفاع از مسجد الاقصی واسرای فلسطینی است که البته دلیل اصلی و اساسی آن تجاوزات صهیونیست‌های جنایتکار علیه مسجد الاقصی است.

سرهنگ عربی فرد،ادامه داد: رژیم صهیونیستی در نبرد غافلگیرانه طوفان الاقصی  فقط شکست نخورد، بلکه در دنیا آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل تخقیر شدند.

ارسال نظرات