خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول برگزار شد

تکریم و معارفه مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و مسؤل امور روحانیون درسپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۲۵
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول سرهنگ بهروز حکمت پور فرمانده سپاه ناحیه دزفول؛ در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم ، از خدمات و تلاش های مرحوم حجت الاسلام نصرت امرایی مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه دزفول تقدیر نموده وبه اهمیت جایگاه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج اشاره کرد و یادآور شد: نماینده ولی فقیه به عنوان یک رکن مهم و حافظ روحیات انقلابی در مجموعه سپاه و بسیج است. و یکی از وظایف مهم آن بصیرت افزائی و ایجاد ارتباط سالم و موثر میباشد.

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان توضیحاتی در خصوص ولایت پذیری و ولایت مداری و دشمن شناسی توضیحاتی ایراد نمود
 
حجت الاسلام رستگار گفت : علیرغم اینکه تمام توطئه های دشمن که هزاران توطئه علیه انقلاب اسلامی ازجمله توطئه امنیتی، سیاسی ،فرهنگی، نظامی و ... همه را ترکیب کرده و نتوانسته انقلاب اسلامی را شکست بدهد و دلیل این هم پیوند بین امام و امت بوده است

در پایان این برنامه از خانواده مرحوم حجت الاسلام نصرت امرایی تقدیر به عمل آمد و حجت الاسلام علی دریکوندی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دزفول معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار