خبرهای داغ:
رزمایش توزیع نوشت افزار در شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۲۷
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امروز به مناسبت هفته بسیج رزمایش توزیع نوشت افزار خاص اقشار بسیج با حضور سرهنگ محمد عامری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، حفا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و مسئولین کانون های بسیج اقشار در نمازخانه این ناحیه برگزار شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج کارون در این مراسم گفت: این سومین مرحله توزیع نوشت افزار در طول سال جاری است که در هفته بسیج برگزار میشود و تا کنون بالغ بر ۲۵۰۰ نوشت افزار توسط اقشار بسیج توزیع شده است.

وی افزود: شجره طیبه بسیج از الطاف و هدایای گران‌بهای حضرت امام بود که به ما ارزانی نمود و هر آن می‌بایست خدا را بر این نعمت شکر گذار باشیم که در عصر امام (ره) حضور یافتیم و از مواهب بسیج متنعم شدیم و این شجره طیبه تا امروز تنومندتر ؛ نشاط‌تر ؛پرثمرتر ؛ مستحکم تر و گسترده‌تر از همیشه می‌باشد که نه تنها در ایران اسلامی عملکرد و برکات آن گسترده است بلکه در سرتاسر جهان  رد پای بسیج مبرهن است. 

سرهنگ پاسدار محمد عامری خاطرنشان کرد: حرکت هایی که در نفی ظلم و دفاع از مظلوم در کشورها صورت میگیرد چه خواسته یا ناخواسته و چه آن کشورها اذعان کنند یا نکنند ؛  از آرمانها و شاخص‌های ارزشمند بسیج جهانی است و با قدرت میتوان اذعان کرد که بسیج ما جهانی شده است.

در پایان از کانون های برتر بسیج با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار