خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بسیج تربیت نسل در صحنه و پابکار است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تویسرکان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بسیج را تربیت نسل در صحنه و پابکار برشمردو گفت: به طور قطع این موضوع یکی از بزرگ‌ترین قدم‌ها در زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله (عج) است.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۰۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تسلیت ایام فاطمیه با بیان اینکه سیره زندگی حضرت زهرا (س) از ابعاد مختلفی قابل بررسی است و در هر بعدی یک منشور کاملی از یک انسان و محسنات اخلاقی وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین شئون زندگی حضرت زهرا (س) همراهی ولی خدا و در کنار ایشان بودن است.

وی یکی از بزرگ‌ترین ابعاد مظلومیت اولیای خدا را تنهایی و غربت آن بزرگواران ذکر کرد و گفت: نبود افراد پابکار در همراهی ائمه(ع) باعث خانه‌نشینی امیرالمومنین(ع)، تحمیل صلح به امام حسن (ع)، شهادت سیدالشهدا(ع) و زندان و تبعید و حصر برای ائمه دیگر شد و یکی از مهم‌ترین عوامل ظهور پابکاری امت و وجود ۳۱۳ یار و همراه واقعی برای امام عصر (عج) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: به برکت قیام امام (ره) و مجاهدت مردم ایران، خداوند نعمت انقلاب اسلامی، بسیج امت و پابکاری مردم در همراهی آنها با ولی خدا را در این عصر به ما عنایت کرد و این موضوع بسیار جای شکر دارد.

وی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای بسیج را تربیت نسل در صحنه و پابکار برشمرد و گفت: به طور قطع این موضوع یکی از بزرگ‌ترین قدم‌ها در زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیة الله (عج) است.

گلچهره افزود: اگر بخواهیم عملکرد شجره طیبه بسیج را بررسی کنیم، برای ملت ایران محقق کننده آرزوها و سرچشمه امید برای همه اقشار مختلف بوده، و در مقابل برای دشمنان ایران اسلامی محل دفن آرزوهای کوچک و بزرگ دشمن قرار داده و اجازه تحقق هیچکدام از آرزوها، برنامه‌ریزی‌ها و محاسباتشان در ایران را نداده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار