جشن تولد پنجاه و چهار سالگی دانش آموز شهید دُرمحمد نوروزیان با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت با شکوه خاصی در مدرسه حضرت زینب(س) شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۸۰
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت هفته بسیج جشن تولد شهدایی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز و جمعی از مسئولین همراه با بیان خاطرات توسط برادر این شهید گرانقدر برای اولین بار در مدرسه دخترانه حضرت زینب(س) اجرا شد.

سرهنگ دوم پاسدار رسول زیدانلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در حاشیه این مراسم گفت: شادواره شهدا حرکتی ابتکاری با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت و الگو گیری از رفتار و سجایای اخلاقی شهدا در سطح مدارس می باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از ریاست آموزش و پرورش شهرستان درگز افزود: طبق تفاهم نامه ای که فی ما بین آموزش و پرورش شهرستان و ناحیه مقاومت بسیج درگز منعقد گردید مقرر شد ضمن برگزاری شادواره های شهدا در مدارس شهرستان ، جشن تولد دانش آموزان متولد آن ماه نیز برای دانش آموزان همراه با جشن برگزار گردد.

در ادامه شهاب نوروزیان برادر شهید دُرمحمد نوروزیان ضمن قدردانی از زحمات خانم ها فرشته امیر پناه و سمیه جلیلی مدیریت و معاون پرورشی مدرسه حضرت زینب سلام الله علیها به بیان خاطراتی از شهید پرداخت.

خاطر نشان می شود، شهید دانش آموز دُرمحمد نوروزیان در سن 17 سالگی در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نایل شد و کیک تولد این شهید به نیابت توسط دانش آموزان متولد آذر ماه بریده شد و هدیه ای به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار