دیدار و تجلیل از خانواده شهید نورالله حیدری انجام شد

در راستای گرامیداشت هفته بسیج،دیدار از خانواده شهید نورالله حیدری باحضور مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان انجام شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۰۹۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،براتعلی صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان گفت: هدف از دیدار با خانواده شهدا زنده نگهداشتن نام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و مقاومت در جامعه است.

وی در ادامه افزود: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند.

صالحی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

این مقام مسئول، دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.


وی نیز خاطرنشان کرد: خانواده شهدا افتخار ملت ما هستند و شهید جاودانه ترین و مقدس ترین واژه انقلاب است و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده های معظم شهدا را حفظ نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار