به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید باقراصغری امور آبفای شهرستان زاهدان؛
در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با شهروندان و تسریع در روند پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان، در مسجد حضرت فاطمه معصومه(ع) برپا شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۰۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، ابوذرکیخا، فرمانده حوزه سلمان فارسی بسیج کارگری ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان گفت: در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولین با شهروندان و تسریع در روند پیگیری مطالبات و حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور مهندس نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان، در مسجد حضرت فاطمه معصومه(ع) برپا شد.

وی افزود: در ادامه برگزاری میز خدمت در نقاط مختلف شهر زاهدان، این بار مسجد حضرت فاطمه معصومه(ع) میزبان میز خدمت به منظور رصد و پیگیری مشکلات شهروندان توسط مسئولین آب و فاضلاب این شهرستان بود.

کیخا بیان کرد: در این میز خدمت مدیر امورآب و فاضلاب شهرستان زاهدان، به منظور تقویت ارتباط مستقیم با شهروندان و تسریع در روند رفع مشکلات آنها در این مسجد حضور یافته و با ملاقات‌ چهره به چهره با شهروندان و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی را در چارچوب قوانين، صادر نمود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار