فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ:

احداث اردوگاه رزمی - فرهنگی از اولویت‌های مهم سپاه شهرستان چهارباغ است

سرهنگ پاسدار حسنیان با بیان اینکه هم اکنون جهت برخی امور همچون برپایی رزمایش‌های مختلف، مجبور به استفاده از امکانات شهرستان‌های دیگر هستیم، گفت:احداث اردوگاه رزمی- فرهنگی از اولویت‌های سپاه شهرستان چهارباغ است.
کد خبر: ۹۵۶۰۱۵۸
|
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

سرهنگ پاسدار حسین حسنیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از البرز، اظهار داشت: مجوز‌های احداث اردوگاه رزمی فرهنگی سپاه در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار اخذ شده و طی ماه‌های آتی شاهد آماده سازی بخش‌های از این مجموعه رزمی فرهنگی خواهیم بود.
احداث اردوگاه رزمی - فرهنگی از اولویت‌های مهم سپاه شهرستان چهارباغ است
وی همچنین از افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان چهارباغ در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: از مجموع چهار پایگاهی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند سه پایگاه تحت بازسازی و مرمت اساسی قرار گرفته اند و یک پایگاه نیز به طور کامل و به صورت نوساز احداث شده است.

سرهنگ حسنیان همچنین برنامه ریزی جهت اعزام گروه پسران دانش آموز به اردو‌های راهیان نور را از دیگر برنامه‌های آتی سپاه شهرستان چهارباغ برشمرد و تصریح کرد: مرحله نخست اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس با اعزام ۱۶۰ دانش آموز دختر به اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت با موفقیت به پایان رسید و از بهمن ماه فاز دوم اعزام دانش آموزان شامل دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم به اردو‌های راهیان نور آغاز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ همچنین ضمن تاکید بر برگزاری نشست‌های تبیینی و بصیرت افزایی در جهت افزایش آگاهی‌های مردم نسبت به توطئه دشمنان، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های ما فراهم کردن بستر حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار