به همت تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز؛

ویزیت رایگان ۱۱۵ نفر از مردم محمد شهر کرج+تصاویر

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، با حضور تیم بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، در منطقه محروم عباس آباد محمد شهر کرج، ۱۱۵ نفر از اهالی منطقه ویزیت و معاینه شدند.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۷۶
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، این برنامه امروز در محله عباس آباد محمد شهر کرج برگزار شد، تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و کانون بسیج معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز و با حضور یک پزشک متخصص اطفال، یک پزشک عمومی، دو نفر ماما، یک پرستار و یک بهیار انجام غربالگری تست‌های قند خون و فشار خون و یک نفر اپتومتریست نسبت به ارائه خدمات درمانی به مردم منطقه پرداختند.

شایان ذکر است، در این برنامه ضمن انجام ویزیت و معاینات مراجعین نسبت ضمن شناسایی بیماران دارای فشار خون و قند بالا و همچنین سایر موارد خاص اقدام و نسبت به ارجاع آن‌ها به مراکز درمانی و پیگیری درمان آن‌ها اقدام شد.

قابل ذکر است، سرهنگ جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام جوادالائمه (ع) محمد شهر و ماهدشت و به همراه مسئول سازندگی آن حوزه و هیات همراه و آقای کریم زاده جانشین رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز از روند ارائه خدمت تیم پزشکی بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز بازدید و از زحمات و خدمات تیم پزشکی قدردانی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار