خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج یک موتور محرک است/رسالت بسیج تحقق شکل گیری تمدن نوین اسلامی است

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بسیج بعنوان یک تشکیلاتی است که هم حالت پیش روندگی دارد و هم حالت پیش برندگی و به مانند یک موتور محرک است.رسالت بسیج تحقق شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۷۷
|
۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷

بسیج یک موتور محرک است/رسالت بسیج تحقق شکل گیری تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم سیزدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه نینوا گفت: تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی افزود: جمهوری اسلامی بر اساس یک مکتب خاصی است و آن مکتب اسلام است و بسیج یک تشکیلات مردمی است ویک مردم‌سالاری اسلامی است در نظام مقدس جمهوری اسلامی این تشکیلات دعوت به خدا می کند چون از درون فقه اسلام بیرون آوردند و بر اساس آیات قرآن بیرون آمده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بسیج بعنوان یک تشکیلاتی است که هم حالت پیش روندگی دارد و هم حالت پیش برندگی و به مانند یک موتور محرک است.رسالت بسیج تحقق شکل گیری تمدن نوین اسلامی است.

این مقام مسئول عنوان کرد: جمهوری اسلامی حقیقی آن است که مردم در همه امورات آن سالار باشند و به فرموده آقا مواظب باشیم که جمهوری اسلامی قلابی تحویل ما ندهند.اگر جمهوری اسلامی تشکیل نشده بود سیاست نظام سلطه بر تجزیه ایران بود.

سردار سلیمانی اذعان داشت: رزمندگان ما برای دفاع از ارزش‌های انسانی و اسلامی جنگیدند و از خاک و میهن دفاع کردند و حب الوطن من الایمان تحقق پیدا کرد.

وی اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است و مردم صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و آنها می‌خواهند ایران قوی شکل بگیرد تحقق ایران قوی در تحقق مردم سالاری اسلامی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسجد پایگاه اسلام است. تشکیل شورای محله های اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد و میز های خدمت باید به داخل مساجد بیایند تا به رفع مشکلات آن محله همت کنند و گره از مشکلات باز کند.

سلیمانی گفت: بزرگترین مانع همبستگی ملت های مسلمان، رژیم صهیونیستی است. و الان می بینیم که رژیم صهیونیستی قادر به بازدارندگی در مقابل جمهوری اسلامی ایران نیست. و تنها مانع تمدن سازی، این غده سرطانی یعنی اسرائیل است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار داشت: راهی که ملت ایران در پیش گرفت و تدابیر مقام معظم رهبری جواب داد و مقاومت ملت ما به ثمر نشست و ما در مسیر پیشرفت قرار گرفتیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار