خبرهای داغ:
در راستای رزمایش جهادگران فاطمی۳، اردوی جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج به همراه اداره دامپزشکی شهرستان خنج در منطقه باغان از توابع بخش محمله با فاصله بیش از ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر با هدف امنیت غذایی و واکسیناسیون دام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۴۷۳
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اردوی جهادی مشترک بسیج سازندگی سپاه ناحیه خنج و اداره دامپزشکی شهرستان خنج در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3 در منطقه باغان از توابع بخش محمله با فاصله بیش از ۵۰ کیلومتر از مرکز شهر با هدف امنیت غذایی و واکسیناسیون دام برگزار شد.

سروان پاسدار مصطفی بهرامی مسئول بسیج سازندگی ناحیه خنج گفت: در راستای صیانت از بهداشت عمومی ، امنیت غذایی ، محرومیت زدایی و همچنین خدمات رایگان به روستاهای کم برخوردار اردوی جهادی که در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۳می باشدبرگزار شد.

وی بیان کرد: اقدامات ویژه ای در این اردوی جهادی انجام شده است که از جمله مهمترین آنها واکسیناسیون آبله گوسفند و بز ۱۸۲۰ راس، واکسیناسیون(fd rev1)۲۳۰ راس، واکسیناسیون هاری ۲ قلاده، آموزش چهره به چهره در خصوص بیماری های مشترک انسان و دام به ۲۸ نفر بهره بردار بود.

مسول بسیج سازندگی ناحیه خنج تصریح کرد: همچنین برای بالا بردن سطح آگاهی دامداران به آنها بروشور آموزشی درخصوص بیماری های مشترک بین انسان و آموزش چهره به چهره ارائه شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها